Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخی با قلدری پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، گفت: شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع هندی است.

محمد هادی مرعشی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: افزایش بازرسی ها، پلمب صنوف متخلف، عدم برگزاری نماز جمعه، برخورد با دستگاه های اجرایی متخلف از جمله مصوبات روز گذشته ستاد استانی مبارزه با کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: برخورد با دستگاه های اجرایی و مدیران آنها  که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند در دستور کار هیات بازرسی استانداری قرار گرفته است.

 

مرعشی خاطرنشان کرد: همچنین حراست دستگاه های اجرایی استان مکلف شده اند که وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی را گزارش دهند.

 

وی تصمیم گیری در مورد اقدامات سلبی کرونا  را بسیار دشوار دانست و افزود: زمانی که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و شهرها در وضعیت قرمز قرار می گیرند مجبور هستیم محدودیت های کرونا را اعمال کنیم.

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخی با قلدری پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ادامه داد: باید رسانه ها، صاحبان تربیون، بزرگان و ریش سفیدان آگاهی لازم را به مردم در زمینه ویروس کرونا بدهند تا شاهد افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی در استان باشیم.

 

مرعشی با اعلام اینکه شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع هندی آن است، گفت: دو ماه است که از ورود ویروس کرونا از نوع هندی آن جلوگیری کردیم اما این ویروس وارد کشور شده و آمار مبتلاشدگان و فوتی ها در سیستان و بلوچستان به شدت صعودی است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی هیات بازرسی پروتکل های بهداشتی را رعایت سیستان و بلوچستان ویروس کرونا نوع هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان