Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه امسال بیش از ۴۹ هزار داوطلب مازندرانی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند، گفت: آغاز فرایند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از روز یکشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۰ است.

علیرضا سعدی‌پور افزود: آمار داوطلبان امسال آزمون سراسری از استان مازندران ۴۹ هزار و ۹۱۱ نفر است که از این تعداد ٣٠٨٩٣ نفر زن و ١٩٠١٨ نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش استان مازندران کار آزمون ١٧۶٨۴ نفر از داوطلبان را در ٩ شهر قائم‌شهر، نکا، آمل، نوشهر، تنکابن، کلاردشت، بندپی شرقی، نور و محمودآباد و ١٣۶ حوزه بر عهده دارد، تصریح کرد: آزمون سراسری امسال از صبح روز چهارشنبه ٩ تیر با گروه آزمایشی هنر آغاز خواهد شد و تا روز شنبه ١٢ تیر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه از فردا یکشنبه ۶ تیر با مراجعه به سامانه sanjesh.org آغاز خواهد شد و تا روز سه شنبه ٨ تیر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت کننده به تفکیک گروه آزمایشی شامل ادبیات و علوم انسانی مرد ۴۶٢٣ و زن ٧٣۵٠ نفر؛ ریاضی و فیزیک مرد ٣۶۵٩ و زن ٢٣٠١؛ علوم تجربی مرد ۶٩٧٩ و زن ١٣١٠٨ نفر؛ هنر مرد ١٢٨١ و زن ٣١١٩ نفر؛ زبان خارجه مرد ٢۴٧۶ و زن ۵٠١۵؛ و جمع کل ۴٩٩١١ نفر شامل ٣٠٨٩٣ زن و ١٩٠١٨ مرد است. 

سعدی پور با اشاره به توصیه‌های لازم به داوطلبان گفت: داوطلبان با آرامش خاطر در جلسه آزمون حضور یابند، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند، و پرینت کارت شرکت در آزمون به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار را به همراه داشته باشند.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛همراه داشتن ماشین حساب، تلفن همراه، ساعت و یا دستبند و یا انگشتر هوشمند حتی به‌صورت خاموش در جلسه آزمون اکیدا ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کنکور سراسری آموزش و پرورش آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: این آزمون از امروز به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.


رضا علی نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.


او با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.


نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسۀ آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.


دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • روز دوم نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت گروه‌ تجربی
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور