Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:36:32 GMT

۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۴۲۰۴

۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

سرهنگ علی اضغر جمالی روز یکشنبه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عمده مواد مخدر کشف شده در این جزیره طی سال جاری از نوع مواد سنتی است اظهار داشت: فرماندهی انتظامی در این عملکرد خود به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در این ارتباط ماموران فرماندهی انتظامی ویژه کیش و پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره ۱۰۳ نفر را در عملیات های مختلف در رابطه با قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و روانه زندان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: ۱۰ تن از  دستگیر شدگان قاچاقچی، حمل کننده و نگهدارنده، ۵۶ نفر خرده فروش و ۳۷ نفر نیز معتاد هستند که همگی بر اساس جرم مرکتب شده بعد از تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح و یا کمپ های ترک اعتیاد استان تحویل داده شده اند.

وی یادآور شد: اجرای ۲۸ مرحله طرح ویژه برخورد با سوداگران مرگ، ۱۳ طرح پاکسازی نقاط آلوده ، هشت مرحله کنترل ورودی ها  و مرحله طرح تشدید برخورد در محلات از جمله عملکردهای پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر جزیره و ماموران انتظامی فرماندهی ویژه کیش است.

سرهنگ جمالی گفت: نصب ایکس ری، کنترل خودروهای سنگین در ورودی بندرگاه، دوربین های چهره خوان، برنامه ریزی برای درمان معتادان و تحویل برخی از این افراد به خانواده آنان در سرزمین اصلی و ورود و کنترل خانواده ها نسبت به فرزندان از ضرورت های پیشگیری و مقابله در عرصه مبارزه با مواد مخدر در این جزیره است.

شورای هماهنگی جزیره کیش فعالیت های خود را بر مبنای جزیره پاک و عاری از مواد مخدر پیگری می کنند و در این راستا تمامی برنامه های پیشگیری و مبارزه دستگاه ها و نهادهای عضو بر اساس آن تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

جزیره ۹۱ کیلومتر مربعی کیش با ۴۴ هزار نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.

برچسب‌ها کیش مواد مخدر هرمزگان ستاد مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی کیش پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش مواد مخدر هرمزگان کیش مواد مخدر هرمزگان ستاد مبارزه با مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند