Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرین غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کادر درمان با تلاش شبانه روزی خود همچنان در میدان مقابله با کرونا ایستاده و خستگی ناپذیر به انجام رسالت خود و محافظت از جان مردم ادامه می دهند.

وی بیان کرد: تاکنون 132 نفر از مردم گچساران از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر اثر این بیماری فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از ابتدای بیماری کرونا تاکنون ۲۶.۹ درصد در این شهرستان معادل 36 هزار و 804 مورد نمونه گیری صورت گرفته است.

غلامیان عنوان کرد: از این تعداد ۲۷.۹ درصد از نمونه گیری‌ها معادل 10 هزار و 290 مورد مثبت بوده که افزون بر 9 هزار و 938 بیمار کاملا بهبود یافتند.

وی گفت: در حال حاضر 220 بیمار کرونایی در قرنطینه قرار دارند که امید می رود با رعایت نکات بهداشتی هر چه زودتر بهبود پیدا کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه در دو هفته اخیر هیچ فوتی بر اثر بیماری کرونا در این شهرستان وجود نداشت، خاطر نشان کرد: در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان 37 بیمار در بخش کرونا بستری هستند.

غلامیان بیان کرد: در گچساران مانند دیگر اقصی نقاط کشور تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف در نوبت اول 5 هزار و 934 و در نوبت دوم نیز یک هزار و 874 مورد تزریق و 7 هزار و 708 واکسن تلقیح شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال واکسیناسیون نوبت دوم هستیم افزود: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در حال اجرا بوده که به محض دریافت واکسن برنامه ریزی از سر گرفته خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: منتظر تحویل واکسن هستیم و هر میزان واکسن به ما داده شود به جامعه هدف تزریق خواهد شد.

غلامیان اضافه کرد: روز گذشته در راستای اجرای طرح واکسیناسیون کووید 19 نوبت دوم معلولین ذهنی و پرسنل مرکز معلولین ذهنی امام هادی ( ع) این شهرستان توسط شبکه بهداشت و درمان گچساران صورت گرفت.

وی گفت: در این طرح حدود 28 نفر از معلولین ذهنی و حرکتی و پرسنل زحمتکش این مرکز نوبت دوم واکسن کووید 19 خود را دریافت کردند و کارت واکسیناسیون کووید 19 هم برای این افراد صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت گچساران شبکه بهداشت و درمان گچساران نوبت دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند