Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین - محمد زارعی

محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که هفته قبل به‌خاطر برگشت خوردن چک باشگاه و خبر حضور طلبکاران در هتل محل اقامت استقلالی‌ها جنجال‌آفرین شده بود، در بازی این هفته تیمش مقابل گل‌گهر با زدن گل اول تیمش خبرساز شد و در پایان بازی هم بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. این بازیکن درخصوص شرایط این روزهای خودش و استقلال به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*با اینکه در دفاع بازی می‌کنی اما توانستی در دیدار مقابل گل‌گهر نخستین گل بازی را به ثمر برسانی.

خدا را شکر. بازی خیلی خوبی بود. به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. فقط یک بازی خانگی بود که ۳ امتیازش را گرفتیم.

*در مورد گلزنی‌ات هم صحبت کن. درحالی‌که وظیفه اصلی‌ات در خط دفاعی است توانستی نخستین گلت را با پیراهن استقلال بزنی.

بله وظیفه اصلی من دفاع کردن است. در کنارش مواقعی که لازم است و نیاز به گل داریم کادر فنی این اجازه را داده‌اند که در حملات هم شرکت کنیم. گلی هم که زدم حاصل کار کل تیم است همانطور که وقتی گل می‌خوریم نتیجه کار تیم محسوب می‌شود.

*در جریان بازی چندبار با گادوین منشا درگیر شدی و یکی از بازیکنان گل‌گهر تأکید داشت تو به منشا فحاشی کردی. خودت در این ارتباط صحبت کن.

من به منشا فحش دادم!؟ من مثل منشا بی‌تربیت نیستم.

*استقلال هم به سومین برد متوالی خود دست یافت. ظاهرا تیم روند خوبی پیدا کرده است.

کادر فنی و بازیکنان واقعا دارند با تمام وجود زحمت می‌کشند. هدف ما شاد کردن دل هواداران و رساندن استقلال به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال ایران است. به چیز دیگری جز این فکر نمی‌کنیم. خدا را شکر روندمان روزبه‌روز بهتر می‌شود. ان‌شاءالله همه دست به‌دست هم بدهند تا برای رقابت‌های آسیایی استقلال قوی و قدرتمندی درست کنند.

*در لیگ برتر هنوز شانس رسیدن به قهرمانی برای خودتان قائل هستید؟

کار خیلی سخت است ولی ما تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا همه بازی‌های باقیمانده را ببریم و ببینیم رقیبانمان چه کار می‌کنند.

*ماجرای چک برگشتی‌ات که دست طلبکار بود حل شد؟

تا الان مشکلی حل نشده و فقط می‌توانم بگویم ان‌شاءالله حل شود، همین. فعلا حرف دیگری نمی‌توانم بزنم.

*این روزها فرهاد مجیدی هم خوب دست به جیب می‌شود و از جیب شخصی‌اش ‌پاداش‌های ویژه می‌دهد!

بله واقعا آقا فرهاد به تنهایی چندین کار را انجام می‌دهد. بازی قبلی هم به بازیکنان پاداش داد. در این بازی هم پاداشی را تعیین کرده بود. این مسائل واقعا باعث می‌شود بازیکنان با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کنند. ان‌شاءالله بتوانیم نتایجی بگیریم که شرمنده کادر فنی و هواداران نشویم. هدف ما این است که حداقل یک جام تقدیم هواداران کنیم. ان‌شاءالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید حتما به این هدفمان می‌رسیم.

*تا به اینجای لیگ به آنچه هدف‌گذاری خودت بوده رسیده‌ای؟

ببینید برای من در وهله نخست موفقیت تیمی مهم است و اگر تیم موفق باشد منِ بازیکن هم موفق بوده‌ام. اما خودم هم به شخصه هر وقت بازی کردم تمام تلاشم را کرده‌ام که بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم برای تیم بزرگ استقلال یک مهره مثمر ثمر باشم.

کد خبر 610367 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال ان شاءالله گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا