Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بهرام قدیمی شنبه شب در مراسم افتتاح آکادمی بین‌المللی هاکی شهید بهشتی همدان افزود: این استان همواره جزو مدعیان هاکی در بخش بانوان و آقایان است و توانسته به قطب پرورش استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی تبدیل شود.

وی با اشاره به اختصاص تجهیزات ورزشی هاکی به همدان خاطرنشان کرد: این استان همواره در جایگاه‌های برتر قرار دارد و شایسته حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی با بیان اینکه حمایت از هیات‌های هاکی استان‌ها در دستور کار فدراسیون قرار دارد، گفت: در راستای توسعه ورزش هاکی در همدان، بخشی از تجهیزات موردنیاز ورزشکاران را اختصاص خواهیم داد.

رییس فدراسیون هاکی با تاکید بر ضرورت فعال‌شدن هاکی بانوان به ویژه در بخش هاکی چمنی و همچنین هیات‌های هاکی شهرستان‌های همدان اظهار داشت: هاکی سومین رشته پرطرفدار ورزش جهان است و باید زمینه‌های گسترش این ورزش در کشور را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروزه ارتقا سطح آموزشی و دوره‌های مهارت‌افزایی فدراسیون هاکی در دستور کار است، گفت: دوره‌های داوری و مربیگری هاکی در کشور باید افزایش پیدا کند و البته برنامه ریزی هدفمند را پایه ریزی کرده‌ایم.

قهرمانان سابق وزنه‌برداری جهان نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه امروز برنامه‌های خوبی در راستای توسعه هاکی کشور و استان همدان تدارک دیده شد که جای امیدواری دارد.

حسین رضازاده با بیان اینکه درد ورزشی‌ها را ورزشکاران و قهرمانان می‌دانند، گفت: حمید سیفی مدیرکل ورزش همدان چندین سال در قامت ملی پوش کشتی برای کشور ایثار و قهرمانی کسب کرده و امیدواریم رشته‌های مختلف ورزشی در این استان فعال شوند و آن‌هایی که فعال هستند توسعه پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه آکادمی بین‌المللی هاکی شهید بهشتی همدان ظرفیت برگزاری اردوهای ملی و فراملی را دارد، گفت: هاکی همدان در بخش بانوان و آقایان در کشور حرف اول را می‌زند.

در این مراسم آکادمی تخصصی هاکی کشور در همدان به بهره برداری رسید.

این آکادمی شامل زمین چمن مصنوعی و روباز هاکی، سالن وزنه و هوازی، خوابگاه و ساختمان اداری است.

برچسب‌ها فدراسیون هاکی بهرام قدیمی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی بهرام قدیمی همدان فدراسیون هاکی بهرام قدیمی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد

رییس جمهور سوریه با تاکید بر اینکه موضع این کشور هرگز در قبال آرمان فلسطین تغییر نکرده، اظهار داشت که حمایت دمشق از فلسطین همواره تعمیق شده است. 

به گزارش مشرق، بشار اسد رییس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رییس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند