Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،علی اکبر باقری،مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان اظهار کرد: در حوزه تثبیت اراضی ملی و صدور اسناد مالکیت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار اراضی ملی در لرستان وجود دارد و ۷۸ درصد اراضی استان در حوزه ملی است.
وی گفت: از این میزان تا پایان سال ۹۸ کمتر از ۷ درصد معادل ۲۰۰ هزار هکتار اراضی ملی تثبیت و سند دار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با بیان اینکه در سال ۹۹ یک عملکرد جهادی بی سابقه در مجموعه ثبت اسناد شکل گرفت و یک میلیون هکتار از اراضی ملی استان سند دار شد، یادآور شد: این میزان به معنای رشد ۱۱۰۰ درصدی در صدور اسناد مالکیت برای اراضی ملی لرستان است.
باقری تصریح کرد: همت و همکاری مجدانه همکاران و اجرای برنامه‌های ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک، باعث شد در کل کشور یک جهش جهادی در صدور اسناد مالکیت اراضی ملی رخ دهد و لرستان هم به تبع عملکرد بسیار مثبتی داشته است.

به گفته وی در نیمه اول ۱۴۰۰ تمامی اراضی ملی استان سند دار می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با اشاره به اینکه این مجموعه در صدور اسناد مالکیت و در تعویض اسناد مالکیت رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: در حوزه مختومه کردن پرونده‌های اجرایی با رشد ۳۵۰ درصدی عملکرد، رتبه دوم کشور را کسب کرده‌ایم.

باقری با بیان اینکه ۵۷۰ میلیارد معوقات بانکی در استان وصول شده است که در این بخش رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده‌ایم، تصریح کرد: همچنین در تعداد شرکت‌های ثبت شده رتبه دوم کشور را داریم.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته ۲۹ دفتر خانه اسناد رسمی به مجموعه دفاتر استان اضافه شده است، افزود: در سال جاری هم آزمون جذب سردفتر را خواهیم داشت و تعداد دفاتر قابل توجهی به استان اضافه می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان یادآور شد: قبلاً تنها مراکز شهرستان‌ها دفترخانه داشتند، اما امروز همه شهر‌های استان دفترخانه اسناد رسمی دارند که تنظیم اسناد رسمی را برای مردم تسهیل می‌کند.

باقری تاکید کرد: در حوزه مختومه کردن پرونده‌های اجرایی با رشد ۳۵۰ درصدی عملکرد در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن، این اداره رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک لرستان ثبت سند مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان صدور اسناد مالکیت اراضی ملی سند دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد محمدی زاده اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: این شهر در ساحل خلیج فارس در منطقه دلوار قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهر‌های مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان دارد.

دیگر خبرها

  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • آب سد سفیدرود رها سازی شد