Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الاتحاد امارات از برگزاری بازی‌های مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به صورت متمرکز خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الاتحاد، بر اساس تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییراتی در شکل برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی اعمال شده و مسابقات این دو مرحله به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس میزبانی این مسابقات به یک یا دو کشور سپرده می‌شود. طبق برنامه‌ریزی AFC بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی در محدوده زمانی 16 تا 20 اکتبر (24 تا 28 مهر) برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه فینال طبق برنامه در روز 23 ماه نوامبر(2 آذر) و به میزبانی غرب آسیا برگزار می‌شود.

به نوشته الاتحاد انتظار می‌رود فرصت ارائه درخواست میزبانی از بازی‌های مرحله یک چهارم و نیمه نهایی از اواخر ماه ژولای (اوایل مرداد) آغاز شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 را به تعویق خواهد انداخت و این بازی‌ها در ماه می (اردیبهشت و خرداد) سال آینده به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

بر این اساس رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل 2022 نیز به صورت متمرکز از 11 تا 27 ماه می (21 اردیبهشت تا ششم خرداد 1401) برگزار می‌شود و در خصوص نحوه برگزاری مسابقات مراحل بعدی تصمیم‌گیری خواهد شد.

اعلام زمان دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال و النصر میزبانان را تعیین می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا صورت متمرکز برگزار می شود نیمه نهایی یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست