Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی‌وایر، کوئنتین تارانتینو در برنامه «پخش زنده با بیل ماهر» که درباره انتشار نسخه رمان «روز و روزگاری در هالیوود» بود، از برنامه هایش برای بازنشستگی گفت. او هنوز هم معتقد است بعد از ساخت فیلم بعدی اش که دهمین اثرش خواهد بود، دیگر فیلمی تولید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی بیل ماهر از او بپرسید که چرا در دوران اوجش قصد دارد کارگردانی فیلم را کنار بگذارد، تارانتینو گفت: دلیل تصمیمش برای خروج از فیلمسازی همین است. او می‌گوید: من تاریخ فیلم و سینما را می‌دانم و معتقدم کارگردان ها از دوره اوجشان به بعد فیلم‌های بهتری نمی‌سازند. من ۳۰ سال فیلم‌ ساخته و هرچه داشتم، ارائه داده ام.

تارانتینو در ادامه صحبت هایش از دان سیگل تهیه کننده و کارگردان آمریکایی یاد کرد که ساخت فیلم‌هایی مثل «هری کثیف»، «حمله جسد دزدها» و «فرار از آلکاتراز» را در کارنامه دارد. تارانتینو درباره این کارگردان می‌گوید: اگر او در سال ۱۹۷۹ و پس از فیلم «فرار از الکاتراز» به فیلمسازی پایان می‌داد، کارنامه اش درخشان می‌ماند؛ اما دو فیلم دیگر ساخت که چندان موفق نبودند.

اگرچه تارانتینو اعلام نکرده آخرین فیلم او چه اثری خواهد بود، اما تایید کرد که امکان بازسازی فیلم سینمایی «سگ‌های انباری» محصول سال ۱۹۹۲ را به عنوان آخرین فیلمش بررسی می‌کند؛ البته او تاکید کرد تصمیم قطعی در این باره نگرفته است.

بیل ماهر در این گفت‌وگو فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» با بازی برد پیت و لئوناردو دی کاپریو را موفق‌ترین اثر تارانتینو دانست. این فیلم در ۱۰ شاخه از جوایز آکادمی اسکار نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بهترین فیلم گلدن گلوب را هم دریافت کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ارزیابی اولیه بارندگی‌های اخیر با اشاره به احتمال بارش‌های جدید در استان، بر نظارت و ارزیابی ایمن سازه‌های آبی و خاکی تاکیدکرد و اظهار داشت:خوشبختانه در یک ماه گذشته استان شاهد بارش‌های خوبی بود و همین امر باعث ذخیره آب در سازه‌های آبی و خاکی سطح استان شد.
 وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب، افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن سازی آن را ارائه کنند.
مدیرکل بحران در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت کشاورزان، باغداران و مالکان قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مناطق خود مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!