Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@04:47:10 GMT

آمازون یک پیام رسان امن خرید

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۴۸۸۰

آمازون یک پیام رسان امن خرید

آمازون جدیدترین شرکتی است که با خرید یک پیام رسان، وارد حوزه پیام رسانی ایمن می شود.

مادربورد گزارش کرد که شرکت آمازون Wickr را خریداری کرد که به عنوان پلتفرم پیام رسان ایمنی معروف است که دموکراتها پس از حمله هک دی ان سی در سال ۲۰۱۶ از آن استفاده کردند. این غول اینترنتی پلتفرم پیام رسان را مکمل خدمات وب آمازون (AWS) می بیند که برای شرکتها و دولتها راه کار آسانی را برای مکالمات کاری راه دور شامل مکالمات صوتی و ویدیویی فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت خدمات وب آمازون خدمات Wickr را فورا عرضه خواهد کرد و مشتریان فعلی این پیام رسانی تغییری را نخواهند دید.

این اقدام اهمیت زیادی برای خدمات وب آمازون دارد. پیام رسان Wickr در حال حاضر سازمانهای مهمی مانند گمرک و حفاظت مرزی آمریکا و نظامیان را در جمع مشتریانش دارد. خرید این پیام رسان به آمازون کمک می کند از دست دادن قرارداد با پنتاگون را جبران کند و در مذاکرات برای قراردادهای دولتی مزیت جدیدی داشته باشد. اگر سازمانی به دلیل استفاده از Wickr مجوز آمازون را داشته باشد، ممکن است تمایل بیشتری برای خرید خدمات دیگر این شرکت پیدا کند.

بر اساس گزارش انگجت، پیام رسانهای ایمن در دنیای مصرف کننده بین پلتفرمهایی نظیر واتس اپ، آی مسیج، سیگنال و تلگرام، رونق پیدا کرده اند. با این حال خرید Wickr تضمین نمی کند که آمازون وارد رقابت مستقیم با این خدمات پیام رسان شود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامی از غزه به دانشگاه‌‎های آمریکا | ببینید

دریافت 1 MB

همشهری آنلاین: در این فیلم یکی از شهروندان فلسطینی در غزه با بنری در دست خطاب به دانشجویان آمریکایی از آن‌ها قدردانی کرده و نوشته است: «سپاس از دانشگاه‌های آمریکا، پیام شما به غزه رسید.»

این پیام اهالی غزه نشان می‌‍دهد که اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا علیه جنگ غزه توانسته است پیام حمایتی خود را به مردم غزه برساند.

کد خبر 848131 برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • پیامی از غزه به دانشگاه‌‎های آمریکا | ببینید
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید