Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@09:06:21 GMT

شلیک به مأمور پلیس به خاطر توهم

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۵۱۴۲

شلیک به مأمور پلیس به خاطر توهم

مرد معتاد که هنگام مصرف مواد مخدر در یکی از بوستان‌های تهران به‌صورت یک مأمور پلیس شلیک کرده بود صبح روز گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با شلیک مردی معتاد به‌صورت یکی از مأموران پلیس آغاز شد. در ادامه متهم که قصد داشت از محل متواری شود توسط رهگذران دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مأمور پلیس که از ناحیه صورت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و به‌طرز معجزه آسایی زنده ماند وی پس از بهبودی نسبی از ضارب شکایت کرد و در توضیح ماجرا گفت: آن شب در حال گشتزنی بودم که به یکباره مرد جوانی در پارک اسلحه‌ای را از جیبش بیرون آورد و به من شلیک کرد. پس از آن بیهوش شدم و بعد از چند روز متوجه شدم در بیمارستان هستم. در حال حاضر هم بخشی از صورت و جمجمه‌ام را از دست داده‌ام.
پس از تکمیل تحقیقات، پرونده حامد متهم 35ساله به اتهام شلیک به مأمور پلیس و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و وی صبح روز گذشته محاکمه شد.
براساس کیفرخواست صادره متهم در محل درگیری، بدون هیچ مقدمه و حتی تذکری به سمت قربانی شلیک کرده است. ضمن اینکه متهم در روز حادثه مقداری مواد مخدر همراه داشته است. در ادامه شاکی به جایگاه رفت و گفت: آن روز من اصلاً متوجه متهم نشدم و نمی‌دانم که چرا به یکباره به من شلیک کرد. در این یکسال زندگی‌ام نابود شده و فقط در حال درمان صورت و جمجمه‌ام هستم. هزینه درمانم بسیار بالاست به‌همین خاطر برای او درخواست اشد مجازات دارم و برای جراحت‌هایم هم دیه می‌خواهم و از دادگاه درخواست دارم تا هزینه کامل درمانم را به‌عنوان خسارت از متهم بگیرد. سپس متهم به جایگاه رفت و با ابراز پشیمانی گفت: من فرد با آبرویی هستم زن و بچه دارم و کارمند یک اداره هستم اما مدتی قبل اعتیاد پیدا کردم و برای اینکه خانواده‌ام متوجه اعتیادم نشوند گاهی اوقات به پارک می‌رفتم و در آنجا مواد مصرف می‌کردم. آن شب در پارک مشغول استعمال مواد مخدر بودم که یکباره این مأمور پلیس را دیدم و نمی‌دانم چرا اسلحه‌ای را که همراه داشتم از جیبم بیرون آوردم و به سر او شلیک کردم.باور کنید حال طبیعی نداشتم و تحت تأثیر مصرف مواد مخدر کنترل رفتارم را از دست داده و دچار ترس و توهم شده بودم و حالا از شاکی طلب بخشش دارم.
وی درباره حمل سلاح غیرمجاز نیز توضیح داد: چند سال پیش برای تفریح به شهر مریوان رفته بودم که از آنجا یک اسلحه و شوکر خریدم. آن روز هم اتفاقی اسلحه را در جیبم گذاشته بودم که به محض دیدن مأمور پلیس به او شلیک کردم. من اتهامم را قبول دارم و الان هم خیلی پشیمانم و طلب بخشش دارم.
در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مأمور پلیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، با گسترش بیش از انتظار اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان در سراسرآمریکا، سرکوب‌ها وارد مرحله‌ای جدید شده است تا جایی که در دانشگاه لس آنجلس، پلیس به سمت دانشجویان مستقیم شلیک کرد.

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تعداد دانشجویان دستگیر شده از دو هزار و 300 نفر فراتر رفته است.

با گسترده تر شدن اعتراضات جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در سراسر آمریکا و افزایش تعداد تجمع های مسالمت آمیز دانشجویان، سرکوب پلیس آمریکا هم وارد مرحله ای جدید شده است.

شلیک مستقیم به سمت دانشجویان، پلیس در دانشگاه لوس آنجلس آمریکا برای برچیدن کامل تحصن، خشونت را تشدید و با گلوله های پلاستیکی به دانشجویان مستقیم شلیک کرد.

تعداد دستگیری ها در این دانشگاه ایالت کالیفرنیا  بیشتر از 200 نفر اعلام شده است.

در دانشگاه کلمبیای نیویورک هم که سه شنبه شب پلیس با یورش همه جانبه چادرهای تحصن دانشجویان را برچید و براساس اعلام سی ان ان نزدیک به 400 دانشجو راهم دستگیر کرد.

باز در دو روز گذشته  پلیس 200 دانشجوی دیگر این دانشگاه را هم که در تحصن مسالمت آمیزضد صهیونیستی دو هفته اخیر این دانشگاه حضور داشته اند دستگیر کرده است.

تداوم خفقان و سرکوب در داخل دانشگاه کلمبیای نیویورک باعث شد که ده ها دانشجوی دیگر این دانشگاه در بیرون از دانشگاه تجمع کنند وآزادی فلسطین و محکومیت نسل کشی صهیونیست ها را فریاد بزنند.

 پلیس در دانشگاه تگزاس هم بعد از جمع کردن چادرهای دانشجویان متحصن 17 دانشجو را هم دستگیر کرد.

در دانشگاه  نیوهمپشایر هم اوضاع همین گونه بود. پلیس با خشونت به چادرها حمله و پرچم های فلسطین را جمع کرد و 12 دانشجو را هم دستگیر کرد. داوید فلدمن خاخام یهودی ضد صهیونیست که در یکی از تجمع های دانشجویان آمریکا حضور پیدا کرده ، آنان را دانشجویان شجاعی توصیف می کند که توانسته اند در برابر جریان تبلیغاتی صهیونیسم جهانی قدعلم کنند.

 در دانشگاه ایالتی پرتلند آمریکاهم پلیس 12 نفر را بازداشت کرد.

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در اولین اظهار نظر خود درباره این اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان اعلام کرد در سیاست دولت آمریکا مبنی برحمایت کامل از رژیم صهیونیستی  تغییری ایجاد نخواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی