Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارسال  ۱۹ هزار و۵۰۰ مودی حقیقی و حقوقی و خرداد امسال نیز ۱۲هزار و ۳۰۰ مودی حقیقی در کهگیلویه و بویراحمد اظهارنامه مالیاتی ثبت کردند.

غفاری با بیان اینکه صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیر مهلت ثبت اظهار نامه عملکرد ۱۳۹۹ خود را دارند، بر لزوم شتاب بخشی روند ثبت اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

intamedia.irتاکید کرد. 

او ۳۱ تیر را مهلت ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و مستغلات  اعلام کرد و گفت هر گونه بخشودگی معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی منوط به ثبت اظهارنامه مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان تعامل با صاحبان مشاغل را مهمترین اولویت ادارات مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد دانست و اضافه کرد: شفاف سازی اطلاعات صاحبان درآمد یکی از برنامه های راهبردی این اداره کل است و نصب پایانه فروشگاهی مهمترین راهکار تحقق آن است.

غفاری نصب کارت خوان با استاندارد امور مالیاتی را یک ضرورت قانونی دانست و گفت که تمامی کارت خوان های نامعتبر که مجهز به لینک مالیاتی نباشد،حذف خواهد شد.

پارسال پنج هزار میلیارد ریال مالیات در کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد امورمالیاتی معافیت مالیاتی ثبت اظهارنامه مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت