Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@22:53:24 GMT

یک انگلیسی، مدیر فنی فدراسیون فوتبال عراق شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۵۴۱۱

جان ویتل مدیر فنی فدراسیون فوتبال عراق شد

 

کمیته عادی‌ سازی فوتبال عراق از انتخاب جان ویتل انگلیسی به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال این کشور خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز عراق، جان ویتل که به مدت شش سال مدیر پروژه گرس روتز (فوتبال پایه) کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین به مدت پنج سال مسئول پروژه توسعه فوتبال نیوزیلند بوده از سوی کمیته موقت عادی‌سازی به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال عراق انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویتل انگلیسی روز گذشته وارد بغداد شد و به زودی قراردادش را با این فدراسیون امضا خواهد کرد.

بر اساس اعلام کمیته عادی‌سازی وظیفه اصلی مدیر فنی انگلیسی تدوین و اجرای برنامه استعدادیابی گسترده و کشف بازیکنان مستعد همچنین  پرورش و آموزش بازیکنان در رده‌های سنی مختلف و ساماندهی تیم‌های ملی پایه فوتبال عراق خواهد بود.

 پس از اثبات تخلفات انتخاباتى مسئولان سابق فدراسیون فوتبال عراق در سال 2019 با حکم فیفا مسئولیت اداره این فدراسیون، تصویب اساسنامه و برگزارى انتخابات به کمیته عادى سازى سپرده شد. قرار است این کمیته در سال جارى میلادى نسبت به تکمیل ماموریت‌ها و انتخاب هیئت رئیسه جدید با برگزارى انتخابات اقدام کند.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش حمید علیدوستی در طرفداری: به فرهاد مجیدی گفتم، قائدی بهترین بازیکنت است صندلی لرزان احمد مددی در استقلال خبرنگار پرتغالی: با پیام به علی دایی، هواداران بیشتر شیفته رونالدو شدند گونزالو هیگواین و تقدیم گلش به پائولو دیبالا / عکس پیش بینی لوتار ماتئوس در مورد نتایج بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر فنی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌گردد.

رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران