Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث مرگباری در ساعات گذشته جان چند شهروند آمریکایی را گرفته و شماری را روانه بیمارستان کرده است. خبرگزاری میزان – آمریکا  در ساعات گذشته علاوه بر مشاهده تیراندازی‌های جمعی، حوادث دیگری مانند سقوط بالن و افزایش شمار تلفات فروریختن ساختمان در ایالت «فلوریدا» را نیز ثبت کرده است. *افزایش شمار تلفات فرو ریختن ساختمان در آمریکا شمار تلفات فروریختن برجی در «میامی» آمریکا به رقم ۵ نفر افزایش یافت؛ در همین حال ۱۵۸ نفر همچنان مفقود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تیراندازی جمعی در ماساچوست بر اثر تیراندازی در «وینتروپ» اسالت «ماساچوست» ۳ نفر از جمله فرد مسلح کشته شدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بنا به اعلام پلیس ایالت ماساچوست، فردی مسلح پس از سرقت کامیون یک شرکت فنی، با یک ساختمان مسکونی برخورد کرد.   وی پس از تصادف از خودرو پیاده شده و ۲ نفر شامل یک زن و یک مرد را هدف گلوله قرار داده که هر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   عامل حادثه با شلیک پلیس «وینتروپ» کشته شد؛ بررسی‌ها در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد. بیشتر بخوانید: ریزش یک ساختمان چند طبقه در میامی آمریکا ورود خودرو به میان جمعیت در میامی آمریکا *کشته شدن ۵ نفر بر اثر سقوط بالن هوای گرم در نیومکزیکو پلیس شهر «آلبوکرک» ایالت «نیومکزیکو» اعلام کرد «بر اثر سقوط بالن هوای گرم در این شهر ۴ نفر در محل حادثه و یک نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.»   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   این حادثه در پی برخورد بالن با سیم برق رخ داد و قربانیان ۳ مرد و ۲ زن بین ۴۰ تا ۶۰ ساله هستند.   سقوط بالن مذکور منجر به قطعی برق در جنوب غرب «آلبوکرک» شد. *تیراندازی‌های جمعی در آتلانتا ۳ کشته و زخمی برجای گذاشت بنا به اعلام پلیس «آتلانتا» ایالت «جورجیا»، بر اثر تیراندازی سه گانه در مرکز این شهر یک نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.   تاکنون فردی در ارتباط با این تیراندازی‌ها دستگیر نشده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن سقوط بالن بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری سی بی اس، در این بیانیه آمده است: تیراندازی هنگامی رخ داد که ماموران اداره پلیس شهر شالوت برای اجرای حکم دستگیری یک مظنون به محل اقامت وی مراجعه کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، در جریان این تیراندازی، علاوه بر مظنون اصلی که هدف گلوله افسران پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد، ۲ مظنون دیگر نیز در خانه‌ای که از آنجا به سمت مأموران پلیس تیراندازی شده بود، دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس شهر شالوت منتقل شدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چهارمین افسر پلیس که در این حادثه تیراندازی هدف اصابت گلوله قرار گرفت، به بیمارستان منتقل شده، آمده است: حال این افسر پلیس وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان