Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابوالفضل عبادی در نشست خبری با بیان اینکه ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در آذربایجان‌غربی از اول تیر ماه آغاز  شده و تا 10 مرداد فرصت ثبت‌نام باقی است، اظهار داشت: جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در استان آذربایجان‌غربی همزمان با سایر استان‌های کشور در حال ثبت‌نام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره استانی و ملی خواهد بود، تصریح کرد: افراد علاقمند می‌توانند در سامانه کارآفرینان برتر ثبت‌نام کرده و در جشنواره شرکت کنند.

این مقام مسوول با بیان اینکه تمام کارآفرینان می‌توانند در این زمینه ثبت‌نام کنند، ادامه داد: داورها از طریق اعلان عمومی در سامانه ثبت‌نام و پس از ثبت‌نام، از سوی تهران تعیین و در سه مرحله داورها نیز باید امتیازهای لازم را برای داوری کسب کنند.

مدیرکل اداره کار، رفاه و امین اجتماعی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره در این اداره کل مستقر و رییس دبیرخانه نیز مدیرکل اداره کار است، گفت: سال گذشته 6 نفر در استان به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند که از این تعداد یک نفر به عنوان کارآفرین برترملی انتخاب شد.

وی ادامه داد: ایجاد فرصت برای صاحبان ایده که  نسبت به بازار و جنبه­‌های مالی ایده خود آشنایی بیشتری پیدا کنند، فراهم آوردن شرایط برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاران، افزایش توان کارآفرینان برای نوشتن طرح تجاری و برنامه‌ریزی اجرایی، شناسایی کارآفرینان جوان و ناشناخته،کسب اعتبار و شهرت برای کارآفرینان برتر، استفاده صاحبان ایده از بازخورد کارآفرینان و مدیران برتر، تشویق و تبلیغ نگاه خلاقانه و روحیه کارآفرین، پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان و آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌­های جدید و خلاقان از اهداف برگزاری این جسنواره است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: فرآیند داوری در این جشنواره به صورت خوداظهاری کارآفرینان در سامانه کارآفرینان خواهد بود، بنابراین انتخاب کارآفرینان برتر بر اساس چندین آیتم و شاخص بر اساس بررسی کارشناسان خواهد بود.

عبادی با اشاره به طرح‌های حمایتی اداره کار، اظهار داشت: در قالب این سه طرح و در زمینه یارانه دستمزد کارورزی از ۶۶۰ نفر و مشوق بیمه‌ای از ۱۱۱ نفر و در طرح کارورزی ۲۰ نفر  حمایت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات کرونا تا شهریور ماه تمدید شده و تمام مشاغل آسیب دیده از کرونا می‌‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، اظهار داشت: در این راستا تا کنون  593 میلیارد تومان تسهیلات تخصیص یافته است که از این میزان ۱۹۰ میلیارد تومان جذب شده است که با واگذاری این میزان تسهیلات برای ۱۹هزار و ۸۰۰ شغل تثبیت شده است.

مدیرکل اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در قالب تسهیلات اشتغال روستایی نیز تاکنون 5 هزار و 582 میلیارد ریال تخصصیص یافته است که از این میزان ۴۸۶ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است که با پرداخت این میزان تسهیلات از ۱۲ هزار و ۶۹۰ نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی جشنواره تامین اجتماعی کارآفرینان برتر انتخاب کارآفرینان برتر آذربایجان غربی اداره کار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان