Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ پنجم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سلام آیا تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران که از سوی دولت ابلاغ شده اداره به اداره انجام می‌شود؟ من فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم با هشت سال سابقه با مدرک لیسانس، ولی متاسفانه تبدیل وضعیت صورت نمی‌گیرد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام خسته نباشید. اگر می‌شود گزارشی از گرانی‌های دارو بگیرید خیلی از دارو‌های روتین تا ۱۰۰ درصد گران شده است. ژلوفن ساده شده ورقی ۱۳ هزار تومان. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام برشما خواهش می‌کنم در مورد برگ سبز خودرو گزارشی تهیه کنید.

سلام خسته نباشید. می‌خواستم پیگیری کنید ببینید آن‌هایی که از سهام عدالت جاماندند چه کار باید بکنند با تشکر

با سلام به خبرنگاران باشگاه خبرنگاران من از شهرستان بناب مزاحم تون می‌شوم مشکل ما اهالی شهر بناب فقط آب آشامیدنی هست از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح آب کم فشار داریم و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ کلا آب قطع هستش به مسئولین زیربط هم گزارش دادیم تو رو خدا رسیدگی کنید. با تشکر

سلام وقت بخیر بنده دانشجوی ارشد بازرگانی دانشگاه آزاد تهران جنوب هستم بنده از بهمن سال گذشته همراه با تعداد زیادی از هم کلاسی‌ها و هم رشته ای‌های خود واحد پایان نامه رو طبق چارت درسی در ترم چهارم برداشتیم و مبلغ ۴ میلیون تومان پرداخت کردیم و الان در سیستم حدود ۳ میلیون دیگه بدهکار هستیم، ولی متاسفانه هیچ گونه خدماتی به ما داده نشده و استاد راهنما به ما داده نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید باتشکر احمدی هستم از تهران

باسلام خواستم لطف کنید پیگیری وام ازدواج من که جانباز هستم را از بانک صادرات خوزستان شهرستان هندیجان مبذول فرمایید نزدیک به یک ماه است مدارک تحویل دادم.

سلام الان دوماه است آب نداریم روستای شاخه سلفی ازتوابع شادگان خوزستان خواهش می‌کنم رسیدگی فرمایید.

سلام علیکم اهواز هم اکنون ساعت سه بعد از ظهر در اوج گرما برق قطع شده است لطفا پیگیری کنید. اصلا قابل تحمل نیست.

سلام وخسته نباشید من ساکن اطراف شهرستان ماهشه هستم... در یک روستای فراموش شده.. دقیقا روبروی منطقه ویژه اقتصادی.. با این حال ساعت ۱۰صبح بابرادرم رفتیم سازمان انتقال خون شهرماهشهرکه خون اهداکنیم، ولی متأسفانه گفتند وقت تمام شده و روزانه انجام نمی‌شود وتیم خون گیرنده باید از اهواز بیایند خون بگیرند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

باسلام چرا به خودرو‌های فرسوده تاکسی تسهیلات قرار نمی‌گیرد؟ ما از مدیرعامل تاکسیرانی کشور می‌خواهیم پیگیر باشند... لطفا صدای مارا به گوش مسئولان برسانید.

سلام موضوعی که می‌خواستم خدمت شما عنوان کنم این هست که چرا شرکت سایپا با وجود اطلاع از عدم شماره گذاری خودرو‌های وانت نیسان در سال ۱۳۹۹ باز هم در بهمن ماه ۹۹ اقدام به فروش قطعی این خودرو با تحویل یک ماهه نموده است. من در تاریخ ۲۵ بهمن ۹۹ یک دستگاه خودرو وانت نیسان دوگانه سوز ثبت نام کرده ام و مبلغ ۲۰۲ میلیون تومان با قرض و وام تهیه کرده و واریز کردم. ولی تا امروز ۵ تیر ماه که ۴ ماه است می‌گذرد هنوز خودرو تحویل نشده است و هیچ کس پاسخگو نیست. نه شرکت زامیاد و نه سایپا. ده‌ها بار تماس گرفتم. به شرکت زامیاد و سایپا رفتم، ولی کسی پاسخگو نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد