Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، اخراجی آخرین شهرآورد پایتخت با پایان محرومیتش دوباره فرصت بازی خواهد داشت.

یک نیمه بازی برای فرشاد فرجی در دربی یک اخراج و دو جلسه محرومیت برای او در پی داشت. فرجی که در نیم فصل با نظر یحیی گل‌محمدی پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد در همین دوران کوتاه حضورش یک دوره مصدومیت و محرومیت را تجربه کرده است تا فرصت زیادی برای حضورم مداوم در ترکیب نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد فرجی در نیمه دوم دربی پایتخت به جای سیامک نعمتی به بازی آمد تا در پست دفاع راست قرار بگیرد. دربی اولی پرسپولیسی‌ها عملکرد قابل قبولی در این بازی داشت اما جنجال انتهای بازی و به خشونت کشیده شدن این دیدار سبب شد فرجی در دقیقه ۸+۹۰ از زمین اخراج و پس از حضور در کمیته انضباطی با حکم دو جلسه محرومیت مواجه شود.

باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد محرومیت فرجی را تعلیق کند تا او در رفسنجان پرسپولیس را همراهی کند که این اتفاق نیفتاد. فرشاد فرجی که شماره ۳ سرخ‌ها را برتن می‌کند در تلاش است خود را در تفکرات یحیی جای دهد و بتواند فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی‌هایش در پست دفاع وسط و کناری به دست آورد. او حالا با اتمام دو جلسه محرومیتش فرصت بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی را خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرآورد پایتخت فرشاد فرجی پرسپولیس پرسپولیس شهرآورد پایتخت فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 1-0 پاری سن ژرمن را شکست دهد.

اشرف حکیمی معمولاً یکی از بازیکنانی است که واضح صحبت می‌کند و پس از شکست پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شفاف صحبت کرد. این مدافع مراکشی می‌خواست لوئیس انریکه را به‌خاطر این نتیجه تبرئه کند و تایید کرد که او و هم‌بازیانش به نکات فنی مربی خود عمل نکرده‌اند.

حکیمی گفت: "ما می‌دانستیم دورتموند چه خواهد کرد و روی توپ‌های بلند برنامه دارد. باید به حرف مربی گوش می‌کردیم، این چیزی بود که او در تمام هفته در موردش با ما صحبت کرده بود. از نتیجه ناراحتیم. از فرصت‌ها به‌خصوص در نیمه دوم استفاده نکردیم."

او البته ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت عملکرد درخشانی داشته باشند: "بازی برگشت در خانه متفاوت خواهد بود. با هواداران در ورزشگاه خودمان، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. به این تیم اعتماد زیادی دارم. فرصت‌هایی که در ورزشگاه دورتموند ایجاد کردیم را قرار است بیشتر در بازی برگشت ببینید."

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد