Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدزاده از لیگ یونان پیشنهاد دارد...

به گفته مدیر برنامه لژیونرهای فوتبال ایران امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی از چند کشور از جمله یونان پیشنهاد دارد و احتمالا او تیم ماریتیمو پرتغال را ترک می‌کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت مترو اسپورت یونان، یک مدیر برنامه وضعیت چند لژیونر فوتبال ایران از جمله امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظور از رضا احتمالاً محمودرضا فاضلی است که تعدادی از بازیکنان فوتبال کشورمان تحت مدیریت او قرار دارند.

این مدیر برنامه درباره احتمال حضور احسان حاج صفی در لیگ یونان گفت: فصل گذشته حاج صفی می‌خواست به تیم آریس بیاید اما او یک سال دیگر (با تراکتور) قرارداد داشت و به همین دلیل نتوانست به یونان بیاید زیر در پایان مذاکرات، مالک باشگاه (تراکتور) فشار زیادی وارد کرد تا او را حفظ کند. از آن زمان هیچ اقدامی از سوی تیم آریس برای جذب حاج صفی نشده است ولی اگر این بازیکن را بخواهند، او آزاد است.

او در خصوص کریم انصاریفرد که در حال حاضر در تیم آ. اک یونان حضور دارد، تصریح کرد:

من مدیر برنامه انصاریفرد نیستم و نمی‌دانم که آیا در گذشته علاقه‌ای از سوی تیم آریس به این مهاجم وجود داشته است یا خیر.

رضا در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی پوش ایران و تیم ماریتیمو پرتغال گفت:

من اخیراً با امیر صحبت کردم. او هم بازیکن آزاد است. امیر یک فصل عالی را در پرتغال با ماریتیمو گذراند و می‌خواهد از این تیم جدا شود. احتمال حضور امیر در تیم آریس کم است.

مدیر برنامه لژیونرهای فوتبال ایران تاکید کرد:

امیر عابدزاده پیشنهادات دیگری از تیم‌های خارجی و حتی از یونان هم دارد اما نمی‌توانم نام این تیم را فاش کنم.

او در پایان گفت:

فوتبالیست‌های ایرانی مبارز و جنگجو هستند و برای رسیدن به پیروزی و موفقیت همه چیز خود را می‌دهند. معتقدم در سال‌های آینده شاهد تعداد بیشتری از بازیکنان ایرانی در کانون توجه خواهیم بود.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش حمید علیدوستی در طرفداری: به فرهاد مجیدی گفتم، قائدی بهترین بازیکنت است صندلی لرزان احمد مددی در استقلال خبرنگار پرتغالی: با پیام به علی دایی، هواداران بیشتر شیفته رونالدو شدند گونزالو هیگواین و تقدیم گلش به پائولو دیبالا / عکس پیش بینی لوتار ماتئوس در مورد نتایج بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر عابدزاده مدیر برنامه تیم آریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا از ساعت 17:30 امروز در شهر ایروان ارمنستان برگزار می‌شود که تیم فوتسال پالما با بهره‌مندی از مسلم اولادقباد در فهرست نفراتش به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود.

پالما مایورکا اسپانیا که حسین طیبی را به دلیل آسیب دیدگی و سالار آقاپور را به علت جدایی از این باشگاه در اختیار ندارد، امروز فقط در حضور مسلم اولادقباد به‌عنوان لژیونر ایرانی دیدار برابر بنفیکا را آغاز می‌کند.

مسلم اولادقباد که هفته گذشته قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را همراه با تیم ملی ایران جشن گرفت، دور از ترکیب اولیه پالما مایورکا اسپانیا مقابل بنفیکا پرتغال است ولی شانس بازی و درخشش را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

تیم فوتسال پالما اسپانیا سال گذشته در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف بنفیکا پرتغال رفت که آن بازی را با درخشش و دو گل حسین طیبی با برتری 4 بر 3 پشت سر گذاشت و به فینال رسید.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم