Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:42:44 GMT

پیشرفت ۵۰ درصد بازسازی سینما قدس در همدان

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۶۰۷۶

پیشرفت ۵۰ درصد بازسازی سینما قدس در همدان

سعید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مدتی است سینما قدس برای تغییرات فضای داخلی مورد بازسازی قرار گرفته است گفت: این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه با تزریق هر اعتبار کار سینما نیز پیش می‌رود عنوان کرد: زمان بهره‌برداری از سینمای جدید قدس مشخص نیست ولی سعی ما این است که به زودی افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان در خصوص اکران همه فیلم‌ها در سینما فلسطین ادامه داد: فعلا با فلسطین اکران‌ها را داریم تا بتوانیم قدس را هم پس از بازسازی اضافه کنیم.

وی یادآور شد: علاوه بر سینما فلسطین سینما بهمن ملایر نیز فعال است و سعی کردیم فیلم‌ها در سالن‌ها و سانس‌های مختلف اکران شود تا علاقمندان بتوانند بیشتر اکران‌ها را تماشا کنند.

شرفی تصریح کرد: سینما فلسطین نیز همچنان با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای تماشاگران است و فعلا با همین دستورالعمل فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینما قدس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است