Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم ستادهای کشوری و استانی پویش مردمی عدالت و کرامت "حامیان آیت الله رئیسی" با حضور مسئولین کشوری و اعضای ستادهای عدالت و کرامت سراسر کشور برگزار شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این مراسم از کلیه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران، که از تمام ظرفیتهای خود جهت حضور حداکثری و همراهی با مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی جهت انتخاب اصلح قدم برداشته اند، توسط احمد عامری ریس پویش عدالت و کرامت "حامیان آیت الله ریسی" تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم تقدیر از ستادهای کشوری و استانی پویش عدالت و کرامت، دکتر احمد عامری ریس پویش عدالت و کرامت کشور، ضمن خوشامد گویی به حضار با تقدیر و تشکر از همه اعضای ستاد در سراسر کشور، به بیان گزارش عملکرد ستادهای فوق و عملکرد اعضای ستاد در استانها پرداخت و عملکرد ستاد های فوق را مثبت ارزیابی و تلاش های خالصانه و خلاقانه با توجه به اهمیت رعایت کردن پرتکل های بهداشتی که با ایده های نو به نحو احسن، ضمن افزایش تاثیر گذاری، ستاد ها را مدیریت نمودند، قابل تحسین و ستایش عنوان نمود.

عامری همچنین با توجه به فشارهای دشمنان خارجی و قسم خورده های داخلی و اهمیت حضور حداکثری مردم شریف ایرانی اسلامی برای مشروعیت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور مردم در این دوره از انتخابات را بسیار با اهمیت عنوان نمود و خلق حماسه ای دیگر از ملت قهرمان و شهید پرور ایران را حاصل تلاش های کلیه دلسوزان ایران اسلامی در ستادهای استانی دانست. 

رییس پویش عدالت و کرامت کشور با حماسی عنوان نمودن حضور باصلابت و باشکوه مردم پای صندوق های رای، اظهار امیدواری کرد، کلیه مسئولین کشوری تمام تلاش و همت خود را برای خدمت بی منت به مردم به کار گیرند و ان شالله شاهد رفع موانع  و مشکلات اقتصادی و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

عامری با بیان اینکه پویش عدالت و کرامت از سال 96، ودر راستای ایجاد عدالت اجتماعی و همچنین حفظ کرامت ملت شریف ایران اسلامی تشکیل شد، افزود: این پویش در این مسیر توانست اقدامات و اهداف خوبی را ترسیم و عملیاتی نماید.

سید مرتضی علم الهدی نماینده ویژه آیت الله ریسی ریس جمهور منتخب ملت ایران اسلامی، هم با حضور در مراسم پویش عدالت و کرامت"حامیان آیت الله ریسی" ضمن قدرانی از تلاش های بی منت ستادهای پویش عدالت و کرامت، و ابلاغ سلام و تشکر آیت الله ریسی از همه ارکان پویش عدالت و کرامت در سراسر کشور، گفت: تقارن انتخاب هشتمین رییس جمهور ایران اسلامی با هفته مبارک کرامت و همزمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با استعانت از امام رئوف و ضامن  آهو ، شاهد خاتمه مشکلات  باشیم.

وی همجنین خواستار تداوم فعالیت های این پویش در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و ایران قوی شد.

مهدی غصنفری وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، هم در این همایش ضمن بیان عملکرد دولت های سابق و بیان نواقص و مشکلات پیش آمده در دولت های گذشته، گفت: بار اصلی مشکلات در گذشته روی دوش مردم بوده است.

وی با اشاره به مشکلات و معضلات پیش رو، راه حل رفع برخی از موانع را ایجاد معاونت بسیج توسعه در همه استانها بیان داشت، که در این مدل مردم را در راُس امور قرار داده و این ساختار که هیچ گونه هزینه ای برای دولت ایجاد نمی نماید، بازوی دولت در استانها خواهد بود و هدف اصلی معاونت بسیج مردمی رفع موانع و مشکلات و معضلات ریشه ای می باشد.

غضنفری با اشاره به وجود شبکه هایی که سابقه خوبی ندارند، اظهار امیدواری کرد،  در دولت جدید شاهد قطع دست شبکه های فوق باشیم، دولت باید سیاستگذاری کند و امور اجرایی را به مردم در قالب معاونت بسیج توسعه بسپارد، با پایان انتخابات و اتنخاب رئیس جمهور منتخب باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد، به شکلی که در انتخابات بعدی شاهد افزایش مشارکت مردم باشیم، که رسیدن به این مهم مستلزم ایجاد بسترهای مناسب برای علمی نمودن برنامه های دولت آیت الله رئیسی است.

وی افزود: ما در جمهوری اسلامی همیشه دولت داشتیم اما یک چیزی کم داشتیم (یا ساختار نداشتیم یا بودجه نداشتیم یا صداقت نداشتیم) مردم چشم به آینده دوخته و منتظر یک اتفاق خوب هستند. پروژه های صنعتی خود به خود رشد نمی کنند و بالا نمی آیند. راهی را که دنبال کردیم آغاز راهی است که 4سال باید آن را ادامه دهیم.

حجت السلام و المسیلمین فولادی رئیس قرارگاه سایبری، هم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های دکتر عامری رئیس پویش عدالت و کرامت کشور و تیم همراه ایشان در سراسر کشور، گفت: اگر امروز همه دور هم جمع شدیم به خاطر تلاشهای شبانه روزی خودتان بوده است.

وی با بیان اهمیت اتاق فکر قرارگاه سایبری با توجه به حملات و نشر اکاذیب جهت ایجاد تردید برای حضور مردم پای صندوق های راُی، از تلاش های شبانه روزی اعضای کمیته های مختلف قرارگاه، تقدیر نمود.

رئیس قرارگاه سایبری با بیان جملات مختلفی که از سوی رقبا در فضای مجازی منتشر می گردد و کماکان نیز شاهد آن هستیم، ادامه این مسیر جهت مقابله با حملات سایبری را با اهمیت عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود، با عنایت به تاُکید مقام معظم رهبری در خصوص بهره مندی مناسب از فضای مجازی، شاهد تداوم فعالیت های جوانان انقلابی در مقابله با نشر اکاذیب در فضای مجازی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد ایران اسلامی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان زنجان گفت: ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در زنجان ایجاد خواهند شد.

قاسم محمدی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه) در جمع اصحاب رسانه استان زنجان، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع دهه کرامت در ۳۵ سرفصل، اظهار کرد: پرچم بارگاه حضرت معصومه (س) با حضور خادمان ۲۱ ازدیبهشت ماه وارد استان می‌شود و به مدت سه روز برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خادمان در زندان‌های زنجان، خدابنده و ابهر، ادامه داد: خادمان امام رضا (ع) در قالب برنامه  زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در استان حضور می‌یابند. 

قاسمی با اشاره به کلنگ‌زنی چایخانه‌های آستان رضوی در شهر زنجان، گفت: طبق برنامه مقرر شده، ۸۸۸ چایخانه در کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از این تعداد ۲۱ چایخانه است. 

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان نیز در این جلسه بیان کرد: دهه کرامت فرصتی برای افزایش نشاط اجتماعی جامعه است. 

غلامرضا نظری با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، ادامه داد: در ۱۰ پارک برنامه صبحگاهی و عصرگاهی ورزش برگزار خواهد شد. همچنین برنامه‌های متعددی اعم از تجلیل از مفاخر قرآنی استان و برنامه‌هایی برای کودکان بخصوص دختران در این هفته برگزار خواهد شد. 

در ادامه نشست، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان اظهار کرد: برگزاری مراسم روز دختر و تجمع دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای طرح تلاوت در شب، از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه کرامت، جلسات مختلفی برگزار و برنامه‌های پیشنهادی مطرح و نهایی شد، گفت: معرفت و آگاهی نسل کنونی بویژه کودکان و نوجوانان با مکتب اهل‌ بیت (ع) آن‌گونه که باید و شاید نیست. بر این اساس برنامه دهه کرامت با هدف تبیین هرچه بیشتر این مکتب برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم مذهبی در جامعه، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به‌عنوان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت انتخاب شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین