Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری فیلم کوتاه «پنجره روبه‌رویی» به نویسندگی و کارگردانی جاوید فراهانی آغاز شد.

جاوید فراهانی نویسنده و کارگردان این اثر گفت: ایده مرکزی «پنجره روبه‌رویی» برگرفته از «پنجره عقبی» هیچکاک است و تداخل تعرض به حریم خصوصی را در پی دارد که در خط زمانی یکسان، ابژه تبدیل به سوژه می‌شود و همین امر وحشتی هولناک به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان عنوان کرد: دوربین در این اثر به‌عنوان چشم سوم به‌کار گرفته شده است و هر دوربینی که در جهان قصه ام ورود می‌کند ساختار منحصر به‌فرد خود را دارد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از سرمایه گذار: صفورا فرهمند، تهیه کننده: جاوید فراهانی، مجری طرح: ذبیح الله رحمانی، بازیگران: علی حاجیلو و وحید علیخانی، تصویربردار: حامد بقاییان، طراح گریم: علیرضا خورشید، طراح صحنه: پیمان منصوری، تدوین و جلوه‌های ویژه: علیرضا احمدی.

کد خبر 5245006 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه علیرضا احمدی نویسندگی آلفرد هیچکاک موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه شبکه دو سیما حمید مجتهدی آلبوم موسیقی تئاتر شهر تئاتر ایران جشنواره فیلم کن برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان بازیگر سینما شبکه سه سیما خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ