Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته فرهنگی هیئت گلف استان تهران از برگزاری دوره آموزشی گلف برای دختران و زنان برای نخستین بار در سطح تهران خبر داد. - اخبار ورزشی -

لیلا مجلسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری دوره آموزشی گلف برای دختران و زنان برای نخستین بار در سطح تهران، اظهار داشت: طبق رسالت هیئت‌های ورزشی مبنی بر توسعه و همگانی کردن رشته‌های خود در سطح جامعه، هیئت گلف استان تهران نیز در این جهت برای نخستین بار اقدام به برگزاری کلاس آموزش گلف در بخش بانوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره آموزشی مخصوص دختران و زنان از سن 5 تا 50 سال است.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که گلف محدودیت سنی ندارد، تمام افراد جامعه می‌توانند این رشته را یاد بگیرند. این کلاس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در دو منطقه از تهران یعنی مجموعه تختی در شرق و زمین چمن مصنوعی پارک فدک در منطقه شهرک غرب برگزار می‌شود. این دوره آموزشی از جمعه 4 تیر ماه آغاز شده و‌ افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. این دوره آموزشی در 10 جلسه با حضور مربی انجام و شامل بازی در زمین‌های گلف است. کلاس‌های آموزش گلف جمعه‌ها در مکان‌های اعلام شده برگزار و 90 دقیقه خواهد بود.

سرپرست کمیته فرهنگی هیئت گلف استان تهران گفت: در طول این دوره، هیئت گلف تهران تجهیزات آموزشی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و آموزش با حداقل هزینه انجام خواهد شد. همچنین به ازای حضور فرد دوم از یک خانواده در دوره آموزشی، 50 درصد تخفیف برای نفر دوم در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های هیئت گلف تهران استعدادیابی است که در همین راستا استعدادهای برتر در این دوره آموزشی شناسایی و به مسابقات هیئت گلف تهران دعوت می‌شوند و در صورت کسب امتیاز مناسب در لیست بازیکنان منتخب هیئت گلف استان تهران قرار می‌گیرند.

دیدار جمشیدی با رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش/ سایت مینی‌گلف المپیک به هیئت کیش واگذار می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد گلف هیئت گلف استان تهران برای نخستین بار دوره آموزشی دختران و زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه دهه کرامت استان تهران با اشاره به مقاومت فلسطین و غزه و حرکت اعتراضی اساتید و دانشگاهیان در آمریکا و اروپا اظهار امیدواری کرد این اتفاقات پیروزی ملت مظلوم فلسطین را تسریع کند.

وی دهه کرامت را فرصتی مناسب جهت تبیین سیره رضوی و فاطمی دانست وخواستار برنامه ریزی و اقدام مناسب دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزاری برنامه های ویژه در مدارس، دانشگاه ها، ورزشگاه ها، مساجد، کارخانجات و شهرک‌های صنعتی، پارکها و بوستان‌ها با حضور و اجرای برنامه توسط خادمیاران رضوی، اجرای برنامه های دهه کرامت در ایستگاه‌های راه آهن استان خاصه مسیر مشهد مقدس، اعزام اردوهای زائران به قم و مشهد مقدس خاصه زائر اولی ها توسط نهادهای حمایتی، اجرای برنامه های مختلف در ایام دهه کرامت در استان تهران دانست.

محمودی ادامه داد: اکران فیلم اخت الرضا و نشست شاعران آیینی، برگزاری مراسم یادواره شهدای استان تهران در ۱۰ شهرستان طی ایام دهه کرامت، اجرای برنامه های ویژه در بقاع متبرکه خاصه آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حوزه های علمیه، برنامه های ویژه کودکان ونوجوانان، برنامه های ویژه در مجموعه های قضایی و خانواده های ارتش، برگزاری جشن های دهه کرامت توسط هیئات مذهبی، جشن بزرگ با حضور خادمیاران رضوی از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان، پخش صلوات خاصه امام هشتم علیه السلام توسط سیستم های صوتی ادارات و سازمانها، مسابقات فرهنگی، اجرای سرود، حمایت از خانواده‌های محروم و آزادی زندانیان، برگزاری جشنهای ویژه دختران
وتجلیل از دختران شهیدان و شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های دهه کرامت در استان تهران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: با توجه به هجمه وحشیانه دشمنان به جایگاه زنان و دختران باید همه دستگاه‌ها و فعالان جهادی و فرهنگی با استفاده از فرصت نورانی دهه کرامت به الگو دهی مناسب به جوانان جهت صیانت از جایگاه رفیع دختران و زنان تلاش مضاعف کرد.

کد خبر 6093618

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران