Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» احمد راستینه هفشجانی در مورد ورزش بانوان گفت: نگاه جنسیتی در حوزه ورزش و بی‌مهری به ورزش بانوان در رشته‌های تخصصی ورزش دیده می‌شود و این بی مهری خود را در تخصیص اعتبارات تا کمبود امکانات بیشتر نشان می‌دهد. طی چند دهه اخیر ، ورزش بانوان مورد بی مهری و بی تفاوتی مسئولان و متولیان امر  قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش بانوان را در سطح ملی و بین المللی ببینید

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه نیازمند دیده شدن بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح بین المللی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی هستیم.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: نیمی از جامعه کشور را بانوان تشکیل می‌دهند بدون شک از تمام امکانات باید به صورت برابر بهره‌مند شوند، کشور ما دارای یک فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است و ایجاد یک بستر مناسب برای فعالیت و پویایی بانوان در حوزه ورزش متناسب با این فرهنگ نیازمند زیر ساخت‌های درست توسعه است. در کنار آن تدوین آیین نامه‌ها و اصول مشخص برای فعال‌سازی ورزش قهرمانی بانوان با این فرهنگ مهیا می‌شود که متاسفانه آیین نامه و دستورالعمل‌های شفاف و روشنی متناسب با نوع فعالیت ورزشی ایرانی و اسلامی ما تدوین نشده است. معمولا بانوان دچار مشکلات جدی، هم در حوزه تمرین و همچنین حوزه اعزام می شوند.

عضو فراکسیون ورزش در ادامه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان مکلف است که متناسب با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی دستورالعمل‌های مشخص و شفافی را برای فعالیت بانوان در رشته‌های مختلف متناسب با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی تدوین کنند. علاوه بر این ما با ظرفیت بزرگی از کشورهای اسلامی روبرو هستیم که می‌توانند انگیزه‌ای برای حضور بانوان ورزشکار و هم جامعه‌ای برای کشورهای اسلامی به عنوان یک قطب بزرگ جهانی برای نقش آفرینی بانوان ورزشکار  باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد:باید موانع توسعه ورزش بانوان در خصوص ایجاد زیر ساخت‌ها و بسترهای مناسب  و متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برداشته شود و با ایجاد ظرفیت‌های جدید سکوهای قهرمانی را مناسب با جامعه خودمان در جوامع بین المللی برای بانوان ورزشکار تعریف کنیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عضو فراکسیون ورزش ورزش بانوان متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده