Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهرستان قرچک گفت: دسترسی از کمربندی سردار شهید سلیمانی به بلوار امام خمینی(ره) قرچک ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک دراین خصوص اظهار کرد: به منظور ایمن سازی و جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی، دیواره سنگی در دو طرف مسیل رودخانه لات آجی انجام شده است و عملیات بتن ریزی اجرای فوندانسیون کف نیز به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: احداث این دیواره باعث می شود که در سیلاب ها، آب بدرستی به سمت خارج شهر هدایت شود و مشکلی از نظر آبگرفتگی های احتمالی در این نقطه از شهر نداشته باشیم.
شهردار قرچک با بیان اینکه در زمان بارش‌های شدید یکی از مهمترین دلایل طغیان و آبگرفتگی عدم لایروبی درست کانال‌ها و رودخانه‌های زیرزمینی است، اضافه کرد: امسال با استفاده از برنامه زمان بندی عملیات دیوارکشی و بهسازی رودخانه لات‌آجی از بلوار امام خمینی(ره) تا کمربندی سردار شهید سلیمانی با 422 متر طول و 12 متر عرض با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به اتمام رسید.
وی از ایجاد دسترسی از کمربندی سردار شهید سلیمانی به بلوار امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: شهروندان براي تردد و دسترسي از کمربندی سردار شهید سلیمانی به بلوار امام خمینی(ره) دچارمشكل بودند كه احداث اين خیابان رفت و آمد آنها را تسهيل داد.
شهردار قرچک افزود: همزمان با  بهسازی رودخانه لات آجی براي سهولت در تردد و دسترسي آسان شهروندان، عمليات احداث خیابان کنارگذر رودخانه در دستور كار مدیریت شهری قرار گرفت که هم اکنون این محور در حال آسفالت است و برای تردد باز خواهد شد.
خرمی شریف در پایان اظهار کرد: این خیابان 6 متر عرض و 422 متر طول دارد و برای احداث این خیابان بیش از 830  میلیون تومان اعتبار صرف شده است که 360 میلیون تومان برای آسفالت، 400 میلیون تومان برای جدول گذاری و 70 میلیون تومان برای زیرسازی هزینه شده است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: خرمی شریف شهردار قرچک ساخت جاده عملیات عمرانی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

معصومه حائری، عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی بود که علی‌رغم رنج‌های بسیاری که در دوره‌های مختلف زندگی، غربت در روزگار تبعید حضرت امام (ره)، شهادت همسر و چشیدن مصائب این فقدان، نقش مادری و ستون خانه بودن را به‌جا آورد و تا جان در بدن داشت بر عشق خود نسبت به «مصطفی» و «امامِ مصطفی» استوار ماند.

کد خبر 747828

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت