Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما ملت بزرگی هستیم که با وجود تحریم‌های فراوان توانسته‌ایم خالق شگفتی‌های بزرگ باشیم، گفت: ایران امروز جزو بهترین‌های جهان در حوزه ساخت پهپاد‌هاست و در عرصه‌های مختلف مخصوصاً در حوزه پزشکی جزء سرآمد‌ها در جهان است. خبرگزاری میزان - سرلشکر «حسین سلامی» در آیین رونمایی از واکسن نوترکیب دانشگاه بقیة‌الله (عج) و آغاز فرآیند کارآزمایی بالینی واکسن «نورا» که امروز در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) برگزار شد اظهار داشت: پیمودن قله‌ها همواره کار سختی است، گذر از سخره‌ها و ارتفاعات کار مشکلی است، اما هیچ ملتی بدونه طی کردن مسیر‌های سعود به قله‌های پیشرفت و منزلت دست نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تا ملتی آرزو‌های خود را به واقعیت تبدیل نکند بزرگ نمی‌شود، بزرگی هر ملت به بلندای همت و وسعت آرزو‌ها و افق‌های بلند نگرش‌های اوست. هر ملتی که نتواند رویداد بسازد بزرگ نمی‌شود، ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم که محور بزرگ آن استقلال ملی ماست و جهان قدرت‌مند تصمیم گرفته که مانع ما شود، اما ما هم تصمیم کرده‌ایم که این جامع را بر تن کنیم.

وی گفت: کسانی که از آزادی و حقوق بشر سخن می‌گویند دوست دارند کودکان ما بدونه دارو و غذا بمانند نقشه آن‌ها برای ملت ما گرسنگی، فقر و بیماریست و برای همین است که اجازه نمی‌دهند که ملت ما با جهان تبادل مالی داشته باشند. اما ما ملت بزرگی هستیم که با وجود تحریم‌های فراوان توانسته‌ایم خالق شگفتی‌های بزرگ باشیم.

سرلشکر سلامی با اشاره به نبود ماسک در روز‌های ابتدایی شیوع کرونا گفت: تصور دنیا این بود که ملت ما در این شرایط سر خم می‌کند و کرنش می‌کند، اما این چنین نشد؛ اسلام درخشید ولایت درخشید و ملت به صحنه آمد و همه یک دل شدیم و صحنه را عوض کردیم.

وی با اشاره به فداکاری‌های پزشکان و پرستاران گفت: پزشکان و پرستاران فدایی ملت شد و این رمز موفقیت ما در ماه‌های گذشته است و من با افتخار دست پزشکان، پرستاران و همه اقشاری که در این عرصه به ما شور امید دادند و افتخار ملی ما را بالا بردند می‌بوسم.

فرمانده کل سپاه گفت: مردم و مسئولان مردانه ایستادند و با وحود کمبود‌ها کم نیاوردند و ما همچنان در مسیر هستیم، زیرا احیاء انسان به مانند احیا کل بشر است.

وی تصریح کرد: ما تصمیم گرفته‌ایم که در جهان در هر عرصه‌ای جزو برترین‌ها باشیم، در هوا و فضا ماهواره پرتاب می‌کنیم و در ساخت پهپاد جزو برترین‌ها هستیم، در عرصه‌های مختلف سرآمد هستیم و امروز در عرصه ساخت واکسن چندین واکسن در داخل کشور ما تولید شده و شاید به اندازه تعداد کشور‌های تولید کنند تنوع تولید واکسن داریم. به تیم‌ها ورزشی هم می‌گویم شما باید برترین باشید.

فرمانده کل سپاه با اشاره به استفاده رهبر معظم انقلاب اسلامی از واکسن ایرانی گفت: دیدن این صحنه‌ها چقدر شور انگیز و امید آفرین است. ما پیروزی‌های بزرگی را تجربه کرده ایم و مرد میدان‌های بزرگ هستیم به همه می‌گوییم که ما هستیم و پیروزی برای ماست و می‌دانیم دیوار‌های محاصره را می‌شکنیم و در همه جای جهان با قلب‌هایمان نفوذ می‌کنیم و این واکسن‌ها را در اختیار تمامی ملت‌های جهان قرار می‌دهیم.

 

بیشتر بخوانید: واکسن ضدکرونا «نورا» به طور رسمی وارد فاز اول بالینی شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سرلشکر حسین سلامی سپاه پاسداران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر حسین سلامی سپاه پاسداران فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد