Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید. انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: کار اصلاح شبکه ۱۵۰ روستای شهرستان چابهار و بخش «پلان» در جنوب سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد مستضعفان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «غلامعلی رخشانی‌مهر» در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان و  بنیاد مستضعفان به‌منظور اصلاح شبکه توزیع برق روستایی شهرستان چابهار، افزود: کار اصلاح شبکه توزیع برق شهرستان چابهار در ۲ مرحله طی ماه‌های تیر و شهریور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای خواهد بود که کار اصلاح شبکه فرسوده روستایی سایر شهرهای استان نیز در آینده نزدیک انجام شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به وجود پنج‌هزار و ۵۰۰ روستای برقدار در سیستان و بلوچستان گفت: این رقم بیش از ۱۰ درصد همه روستاهای برقدار کشور است.

وی با بیان اینکه فقط تعداد کمی از روستاهای استان به دلایلی از جمله تصرف اراضی ملی از نعمت برق برخوردار نیستند، خاطرنشان‌کرد: به‌محض برطرف شدن موانع، شرکت توزیع کار برق‌رسانی به این روستاها را نیز انجام خواهد داد.

هزینه ۱۵ میلیارد تومانی اصلاح شبکه برق جنوب سیستان

مسوول نهاد پیشرفت بنیاد مستضعفان در چابهار نیز گفت: برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق در جنوب سیستان و بلوچستان ۱۵میلیارد تومان هزینه شده است.

«صیاد» ادامه‌داد: همکاری بنیاد مستضعفان با صنعت برق از سال ۹۹ و با تهیه ۳۰۰ ترانس و مشتقات آن برای محله «مراد آباد» در حاشیه شهر چابهار آغاز شده است و این همکاری تا برطرف کردن مشکلات برق سایر شهرهای استان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: با امضای این تفاهم‌نامه سه‌جانبه، علاوه بر ارتقای شاخص‌های برق شهرستان، ۱۵۰ روستای چابهار و بخش پلان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد و مشکل افت ولتاژ آنها برطرف می‌شود.

«خلیل عوض زاده» به طرح بهارستان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی این استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه توسعه و به‌سازی شبکه برق ۱۰ هزار روستای کشور تدوین و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، افزود: سهم روستاهای سیستان و بلوچستان از این تعداد، توسعه و به‌سازی شبکه ۶۶۰ روستا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه‌داد: همه روستاهای دارای مجوز این استان از برق پایدار و مطمئن برخوردار هستند.

برپایه این گزارش، بنیاد مستضعفان و صنعت برق برای همکاری در بهینه‌سازی شبکه برق روستاهای چابهار امروز به تفاهم رسیدند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصرف برق برق رسانی برق سیستان و بلوچستان توزیع نیروی برق بنیاد مستضعفان سازی شبکه برق شرکت توزیع اصلاح شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از ۸۲۰ هزار مورد آزمون کلرسنجی در سطح شبکه توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان صورت گرفته است که این تعداد فراتر از تعدادی است که استاندارد تعیین کرده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: ۱۸ هزار و ۴۰۴ مورد آزمون میکروبی، ۸۴۲ هزار و ۳۳۱ مورد آزمون کدورت، ۱۳ هزار و ۱۰۵ مورد آزمون HPC، ۹۲۵ مورد آزمون شیمیایی و فلزات سنگین و ۱۶۵۱ مورد آزمون بیولوژی از دیگر اقدامات مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان گلستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی افزود: در راستای ارتقای کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای استان گلستان بیش از ۲۹۰ تن پر کلرین و گاز کلر صرف گندزدایی آب شرب استان شده است.

رحیمی با بیان اینکه انجام پایش و تدابیر لازم جهت حفظ کیفیت آب شرب برای این شرکت در صدر اولویت‌ها قرار دارد، اظهار کرد: کنترل کیفی آب شرب در کل استان به صورت مداوم و بر اساس استانداردهای روز در حال اجراست و یکی از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی شرکت تضمین کیفیت آب شرب مصرفی در چارچوب استانداردهای تدوین شده است.

کد خبر 6100053

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی