Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاطیان گفت: فدایی باش دارنده مدال قوی ترین مردان ایران، مدال خود را به کانون خدمت رضوی بهشهر اهدا کرد.

«علی طاطیان» در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: همزمان با روزهای دهه کرامت و به مناسبت میلاد باسعادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) و با حضور خادمیاران رضوی، فدایی باش دارنده مدال قوی ترین مردان ایران، از بهشهر مدال خود را به کانون خدمت رضوی بهشهر اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: مدال قوی ترین مردان ایران توسط ورزشکار فدایی باش به کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر اهدا شد تا پهلوانی در کنار قهرمانی همچنان در اوج باشد و اخلاق مداری حرف اول ورزشکاران ما باشد.

 

وی بیان کرد: همچنین با حضور حجت الاسلام والمسلمین «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر  و به همت کانون رضوی شهرستان بهشهر از این ورزشکار با تبرکات رضوی تقدیر شد.

طاطیان گفت: امیدوار هستیم ورزشکاران کشورمان در تمام حوزه‌ها چه ورزشی و چه اخلاقی بدرخشند و از اخلاق پهلوانی توأم با قهرمانی های  مختلف ورزشی بهره‌مند شوند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی بهشهر ضمن تشکر از قهرمانانی که مدال های خود را از سر ارادت به آستان مقدس حضرت رضا (ع) اهدا می‌کنند، عنوان کرد: ائمه اطهار(ع) محور محبت و رأفت هستند و قطعا اهدای مدال ها و سر تعظیم آوردن در آستان اهل بیت(ع) بدون پاداش نخواهد ماند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: ورزشکار بهشهر اهدای مدال به آستان قدس رضوی اهدای مدال بهشهر اهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس هیات ورزش پهلوانی و کشتی زورخانه‌ای شهرضا گفت: به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، ورزشکاران این رشته در زورخانه پوریای ولی شهرضا به انجام حرکات ورزش باستانی پرداختند.
محمدرضا حیدرپور افزود: قدمت ورزش زورخانه‌ای در شهرضا به سال ۱۲۲۰ برمی گردد و در حال حاضر ۲۲۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند که ۷۰ نفر از آنان نوجوانان و جوانان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حیدرپور گفت: کمبود زورخانه و فضای زورخانه‌ای مشکل اصلی ترویج و گسترش این ورزش در این شهرستان است که ساخت زورخانه‌های جدید به رفع آن کمک می‌کند.
محمدحسن رحیمی، رییس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شهرضا هم گفت: پهلوانان اصلی شهدا هستند و شهرستان شهرضا ۵۶ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد