Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضایی بخش ماهان در استان کرمان گفت: بیش از ۷ هزار و ۵۴۹ فقره ورودی پرونده به دادگاه ماهان بوده است و ۶ هزار و ۷۸۴ فقره حکم صادر شده است و مدت زمان رسیدگی به صورت میانگین ۱۰۷روز ثبت شده است. خبرگزاری میزان - یوسف سبحانی، رئیس حوزه قضایی بخش ماهان در استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم، از تبدیل ارجاع کلیه شکواییه‌ها به مراجع انتظامی از سنتی به الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای بهمن سال ۹۹ تعداد ۱۸۴ فقره پرونده تمام الکترونیک ثبت و به آن‌ها رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس حوزه قضایی ماهان گفت: بیش از ۷ هزار و ۵۴۹  ورودی پرونده به دادگاه ماهان بوده است و ۶ هزار و ۷۸۴ فقره حکم صادر شده است و مدت زمان رسیدگی به صورت میانگین ۱۰۷روز ثبت شده است.
وی به تخصصی کردن شعب دادگاه عمومی ماهان اشاره و تصریح کرد: در جهت ارتقاء امنیت هفت‌باغ علوی کلنگ چهارمین کلانتری در این محور به زمین زده شد که تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس حوزه قضایی ماهان از اخذ مجوز از فرماندهی انتظامی استان کرمان جهت استقرار پلیس‌های تخصصی در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا برای نخستین بار در سطح بخش پلیس آگاهی در ماهان راه اندازی شده است.
وی در اختیار مراجع انتظامی گذاشتن لینک دوربین‌های مداربسته شهری در ماهان، جوپار و محی‌آباد جهت پیشگیری از وقوع جرم، تصویب بازداشتگاه کلانتری ماهان، اقدام و پیشگیری جهت راه اندازی نمایندگی اداره محیط زیست، راه‌اندازی نمایندگی اداره منابع طبیعی و راه‌اندازی نماینده پزشکی قانونی در بخش ماهان را از دیگر اقدامات حوزه قضایی عنوان کرد.   بیشتر بخوانید: ۳۷۴ هزار پرونده قضایی در کردستان مورد رسیدگی قرار گرفت انتهای پیام/ برچسب ها: رسیدگی به پرونده هفته قوه قضائیه کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسیدگی به پرونده هفته قوه قضائیه کرمان رئیس حوزه قضایی استان کرمان راه اندازی بخش ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش ۷۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال معادل ارزش ریالی سیگار‌ها از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران نیروی انتظامی شهرستان چهاربرج محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم