Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) در کرج در تازه‌ترین اقدام برای تظلم‌خواهی به رئیس‌جمهور منتخب پناه بردند و در تجمعشان از آیت‌الله رئیسی درخواست ورود به مشکلشان را داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج این روزها از وعده و وعیدهای مسئولین شهرشان کلافه شده و در تهران تجمع می کنند، در تازه ترین اقدام، جمعی از اعضای این مجموعه درمانی برای تظلم خواهی به رئیس جمهور منتخب پناه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با در دست داشتن بنرهایی مقابل قوه قضائیه فریاد اعتراض خود را به آیت الله رئیسی رساندند تا بتوانند حقوق از دست رفته خود را که سال ها به واسطه حرف های مسئولین استان البرز از آن محروم مانده اند را به دست آورند.   نائب رئیس سابق شورای کار بیمارستان امام خمینی کرج ماجرای تجمعات پی در پی و گره کور مشکلات این مجموعه درمانی را در گفتگو با خبرنگار تیتریک، اینگونه بیان می کند"بیمارستان تا کنون به بنیاد شهید واگذار نشده است.   بنیاد شهید به واسطه بدهی بیمارستان را تحویل نمی گیرد و در مقابل سازمان همیاری شهرداری ها هم حاضر به واگذاری بیمارستان نیست. متاسفانه مسئولین البرز با توجه به اینکه تعهدی به کادر درمان ندارند تا جابجایی دولت دست روی دست گذاشته اند.   بیمارستان بلاتکلیف مانده است در حالی امام جمعه کرج چند بار اعلام کرده بودند این مجموعه باید به مردم بازگردد اما حتی حرف ایشان هم عملا روی زمین مانده است، عده ای پشت تجمعات پرسنل خود را مخفی کرده و می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.   ۶۰۰ نفر از پرسنلی که از سال ۹۶ در بیمارستان امام خمینی مشغول به فعالیت بودند مطالبه دارند، این حقوق و حقوق را کسی تقبل نمی کند، سازمان همیاری می گوید بیمارستان به مزایده گذاشته شده اما پیمانکار به تعهد خود عمل نکرده است.   خسروی می گوید که سند و مدرکی به من ارائه نداده اند، در واقع همه به نوعی توپ را در زمین همدیگر می اندازند و هیچ تعهدی نسبت به مطالبات پرسنل و بیمارستان ندارند، سال ۷۰ با موافقت فرمانداری و امام جمعه وقت، بیمارستان به بنیاد شهید واگذار و ۳۵ درصد خدمات برای محرومین رایگان بود.   سال ۸۲ در قالب واگذاری بدون مناقصه، بیمارستان زیرمجموعه سازمان همیاری های تهران شد، در این برهه بیمارستان هیچ مشکلی نداشت و خودگردان ارائه خدمت می کرد در واقع با قیمت کمتر از ۲ میلیارد و معادل یک سوم ارزش واقعی به سازمان همیاری تهران واگذار شده بود.    میزان نارضایتی پرسنل از زمانی که کرج به استان تبدیل شد به اوج رسید، بیمارستانی با ۱۷ هزار متر زمین بلاتکلیف شده است، سال ۸۵ واگذاری این مجموعه به وزارت بهداشت تائید شد اما با موافقت همراه نبود چرا که حیاط خلوت برای یک عده به حساب می آمد.   اردیبهشت سال ۹۶ ماجرای مزایده مطرح شد اما با مخالفت پرسنل و امام جمعه کرج همراه شد، بیمارستان امام خمینی کرج غیر قابل فروش است، ۸ بار مزایده برگزار شد اما تعهدات برنده هم عملیاتی نشد، البته دستگاه قضائی در البرز اعلام می کند که پرونده در حال بررسی برای واگذاری به بنیاد شهید است.   متاسفانه مشکل این است که بنیاد شهید به واسطه ۱۳۰ میلیارد تومان بدهی بیمارستان، حاضر به پذیرش مسئولیت بیمارسان نیست، در حال حاضر قیمت تجهیزات بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان است، متاسفانه پرونده ۸ سال مالی این مجموعه به گفته دستگاه قضا، موجود نیست".   حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت بیمارستان امام خمینی کرج که طی سال های اخیر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند چه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی کرج سازمان همیاری بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!