Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:07:39 GMT

ویروس منحوس بازارهای چابهار را دو هفته تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۷۱۹۵

ویروس منحوس بازارهای چابهار را دو هفته تعطیل کرد

گروه استان‌ها - فرماندار چابهار گفت: با توجه به شرایط قرمز و وخیم کرونایی در چابهار، ناچار شدیم دوباره نسبت به تعطیلی فراگیر و اعمال محدودیت‌های شدید اقدام کنیم. - اخبار استانها -

رحمدل بامری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سواحل مکران اظهار داشت: متاسفانه در پی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت فعلی چابهار به لحاظ شیوع کرونا ویروس شکننده و ناراحت‌کننده است و مرتب به بیماران بخش کرونایی تنها بیمارستان شهر اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه چابهار افزود: روز گذشته اعلام کردیم هیچ یک از میهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی چابهار تحت هیچ شرایطی حق پذیرش میهمان حتی به صورت ادرای ندارند و باید مهمان‌های مستقر نیز هرچه سریعتر شهر را ترک کنند. از چهارم تیر هم تمامی مشاغل و واحدهای صنفی و بازارها تعطیل شدند و اعمال محدودیت‌های شدید رفت و آمد در مرکز شهر خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج: منازل مسکونی حاشیه‌نشینان چابهار 35 درصد پیشرفت فیزیکی داردوضعیت بیمارستان چابهار فاجعه‌بار استنماینده چابهار از پاسخ وزیر نیرو قانع شد

وی تاکید کرد: از همشهریان می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند؛ متاسفانه زیاد دیده می‌شود که مردم کوچه و بازار ماسک نمی‌زنند، این برای شهری مثل چابهار با 100 هزار نفر جمعیت خیلی نگران‌کننده است؛ امیداوریم همشریان پروتکل‌ها را رعایت کنند تا شاهد حوادث دردناک نباشیم.

انتهای پیام/395/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا منطقه آزاد چابهار مناطق دریایی ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد ویروس کرونا منطقه آزاد چابهار مناطق دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • پیام عملیات وعده صادق به رژیم ‌صهیونیستی رسید