Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ اعضای کاروان زیر سایه خورشید با ورود به بخش رویدر شهرستان بندرخمیر مورد استقبال گرم مردم و مسئولان شهر قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرخمیر، خادمان حرم رضوی در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید در بخش رویدر بندرخمیرحضور بهم رساندند و سپس در حسینیه حضرت ابوالفضل بخش رویدر و در جشن بزم نورشرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خادمین رضوی به روستای پر نیمه بخش رویدر و سپس به شهر بندر خمیر سفر کردند و ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر و غبارروبی مزار شهدای گمنام، در مسجد فاطمه الزهرا و سپس در مسجد علی بن ابیطالب در جشن بزم نور حضور یافتند.

حضور کاروان خدام رضوی در مجتمع مسکونی راه ایمان و توزیع تبرکی دربین مردم در حسینیه شهر لشتغان بندر خمیر نیز پایان بخش سفر کاروان خدام رضوی در غرب استان بود.

کاروان زیر سایه خورشید به بستک رسید/شمیم عطر رضوی در شهر علم و فرهنگ + تصاویرسفرنامه کاروان زیر سایه خورشید به دزفول؛ از دیدار با خانواده‌های شهدا تا افتتاح منزل مسکونی+ تصاویرحضور کاروان زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه به روایت تصویر

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد کاروان زیر سایه خورشید بخش رویدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت