Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:05:00 GMT

سهمیه‌های رقابت جهانی دو و میدانی کنیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۷۴۵۰

سهمیه‌های رقابت جهانی دو و میدانی کنیا مشخص شد

گروه استان‌ها-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در مسابقات دوومیدانی جوانان کشور سه سهمیه رقابت‌های جهانی کنیا و دو رکوردزنی جدید کسب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حمید کریمی در حاشیه اختتامیه مسابقات ملی دوومیدانی جوانان کشور در شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی در بخش پسران در روزهای اول و دوم تیرماه امسال برگزار و با قهرمانی تیم‌ لرستان با کسب 3 مدال طلا، 3 مدال نقره و یک مدال بزنز به پایان رسید، در این مسابقات تیم اصفهان با کسب 3 مدال طلا و 2 مدال نقره سکوی دوم و مقام سوم را استان خراسان رضوی با کسب 3 مدال طلا و یک مدال برنز به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرکت 200 نفر از ورزشکاران پسر دوومیدانی‌‌کار کشور در این رقابت‌ها، افزود: در این مسابقات علی‌قاسم بابایی از استان قم با ثبت رکورد 10.52 ثانیه توانست در ماده 100 متر به مقام نخست این مسابقات و حضور در رقابت‌های جهانی کنیا راه یابد، همچنین در پرتاب وزنه ارسلان قشقایی از استان تهران با ثبت 18 متر و 55 سانتی‌متر و امیرحسین ممقانی از استان خراسان رضوی با پرتاب 18 متر و 98 سانتی‌متر و کسب مقام قهرمانی این ماده به مسابقات جهانی کنیا راه یافتند.

وی گفت: در مسابقات بخش دختران نیز که 133 ورزشکار از نقاط مختلف کشور در روزهای پنجم و ششم تیرماه شرکت داشتند، تیم تهران با کسب 7 مدال طلا و 2 مدال برنز مقام نخست را به دست آورد و استان خراسان رضوی با 5 مدال طلا و 4 مدال نقره در جایگاه دوم قرار گرفت.

کریمی بیان داشت: تیم دختران یزد با 3 مدال طلا، 3 مدال نقره و 3 مدال برنز مقام سوم را به خود اختصاص داد؛ استان بوشهر با 4 مدال طلا و 2 مدال نقره در جایگاه چهارم قرار گرفت، همچنین تیم استان همدان با کسب یک مدال طلا، 3 مدال نقره و یک مدال برنز در جایگاه بعدی قرار گرفت؛ استان البرز موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد و استان مازندران یک مدال طلا و یک مدال نقره و استان قم یک مدال طلا کسب کردند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهرکرد به روایت تصویرقهرمانی فرزانه فصیحی در رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی ترکیهمحروقی به حد نصاب رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان رسید

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: نرگس رستگاری با ثبت 14.68ثانیه رکورد ماده 100 متر با مانع کشور را 14ثانیه افزایش داد و فاطمه محیطی‌زاده با ثبت امتیاز 4 هزار و 577 در بخش هفت‌گانه رکورد جدیدی به دست آورد و رکورد قبلی خود را 133 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/7540/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد مدال نقره دو و میدانی یک مدال طلا مدال طلا مدال برنز یک مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر