Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع استادان و فرماندهان ارشد این دانشگاه، گفت: دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) پایگاه تربیت افسران متعهد و با اخلاص در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، سرتیپ دوم بیژن ساعدی در جمع اساتید و فرماندهان ارشد این دانشگاه، با تشریح رویکرد آموزشی این دانشگاه گفت: علاوه بر آموزش علوم فنی و اصول نظامی گری، جلوه‌های تربیت، عشق به انقلاب و نظام و رویکردهای علمی که از ضرورت‌های تداوم حرکت انقلاب در گام دوم است مورد توجه مسئولان و اساتید دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه، اولویت اول نیروی پدافند هوایی ارتش است و همواره در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری که تنها نقشه راه برون رفت از مشکلات و چالش های موجود به شمار می‌رود، پیشرو است.

سرتیپ دوم ساعدی با تاکید بر اینکه دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) پایگاه تربیت افسران متعهد و با اخلاص در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مؤلفه مقابله با شیطنت‌های دشمن عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه ضعف در روحیه جهادی، مسبب تمام بی انگیزگی ها، ناامیدی‌ها و رسوخ در اعتقادات و آرمان های اسلامی است، اظهار کرد: الگوگرایی، نسل جوان را به تعالی روح و همتای والا فرا می‌خواند و اساتید دانشگاه باید علاوه بر پرداختن به بحث های علمی، در صحنه بودن و حرکت جهادی را مد نظر داشته باشند.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح از اجزای مهم اقتدار و قدرت ملی محسوب می شوند، تصریح کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران با داشتن جوانان مومن، رشید، با اخلاص و انقلابی در سراسر تاریخ بی نظیر است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم، اتفافات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: زودتر از آن که فکر کنیم دیر می‌شود، سرلوحه و جلودار ابراز رضایتمندی مردم مدیریت شهری است که با تمام ارکان زندگی مردم سروکار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در خدمت‌رسانی مدیران افزود: اخلاص خون شهید زاهدی کاری کرد که پس از آن عملیاتی انجام شد و دنیا را مبهوت خود کرد، عملیاتی که زودتر اطلاع‌رسانی شد، اما آسیب جدی وارد کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، گفت: اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم اتفاقات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

نادرالاصلی با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: کارهای خوب را خوب انجام دهید و خوب به مردم نشان دهید، به خاطر خدا تبلیغ کنید، امروز افتخار می‌کنیم که عملیات پروژه مترو با تمام قصه‌ها با چندین میلیارد بودجه در این دوره پیگیری شد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تا مردم که به‌عنوان صاحب و ارباب ما هستند دیده شوند، ادامه داد: این اقدام به دست مدیران در حوزه مناطق کم‌برخوردار و سایر حوزه‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند خود را نشان دهد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حدود سه سال گذشته مجموعه مدیریت شهری اتفاقات خوبی رقم زد، اما مردم ما بیشتر از این حق دارند، گفت: به‌عنوان کسانی که می‌توانیم امیدآفرین برای مردم باشیم وظیفه سختی داریم، خداوند به شما مدال افتخار داده است و حتماً رضایت خدا را به همراه دارد، اما باید تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 747909

دیگر خبرها

  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند