Web Analytics Made Easy - Statcounter

انعقاد تفاهم نامه هیات ورزشهای همگانی گیلان وجمعیت هلال احمر استان صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ درجلسه هیات ورزشهای همگانی گیلان و جمعیت هلال احمر استان باحضور علیرضازهری ،  رییس هیات ورزشهای همگانی و سیاوش غلامی ، مدیر عامل جمعیت هلال  و جمعی از اصحاب رسانه استان تفاهم نامه ای درراستای ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از سومصرف موادمخدر امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش غلامی در مراسم انعقاد تفاهم نامه جمعیت هلال احمر و هیات ورزش‌های همگانی،عنوان کرد: نمایشگاه یک روزه جهت آشنایی با اثرات سو مصرف مواد مخدر و آگاه سازی خانواده‌ها به همت جمعیت هلال احمر در رشت برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امضای تفاهم نامه بین این جمعیت و هیأت ورزش‌های همگانی استان بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از سو مصرف مواد مخدر امضا و اجرایی می‌شود.

وی افزود:  دستگاه‌های مختلف مانند  بسیج، سپاه ، بهزیستی ، آموزش وپروش ، جمعیت هلال احمر  در اجرای این طرح همکاری دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان اظهار داشت:   در محلات کم برخوردار و آسیب پذیر خدماتی نظیر غربالگری سلامت، خدمات درمانی و مددکاری ارائه داده می‌شود.

سیاوش غلامی بابیان اینکه : جمعیت هلال احمر گیلان   در هفته مبارزه با مواد مخدر در طرح کاروان سلامت ویژه مناطق کم برخوردار شرکت می‌کنند، ادامه داد: اردوی یک روزه کوهپیمایی در سطح شهرستان به منظور ایجاد نشاط بین جوانان نیز برگزار می‌شود.

علیرضا زهری، رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان نیز در این جلسه داشتن یک شهر فعال را نیازمند داشتن یک سیستم فعال دانست و گفت: حضور جمعیت هلال احمر جهت تأمین سلامت جامعه را به فال نیک می‌گیریم و اگر همه دستگاه‌ها سلامت جامعه را از شعار به عمل تبدیل کنند اتفاقات خوبی در استان رخ می‌دهد.

شایان ذکر است :  در پایان این جلسه تفاهم نامه‌ای با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه بین جمعیت هلال احمر و هیأت ورزش‌های همگانی استان گیلان امضا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان هیات ورزشهای همگانی گیلان هیات ورزشهای همگانی همگانی گیلان ورزش های همگانی جمعیت هلال احمر ایجاد نشاط تفاهم نامه هیات ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی در بین مددجویان (دختران ۳۰ تا ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.
این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

دیگر خبرها

  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان