Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیتۀ جوانان فدراسیون فوتبال با دبیرکل فدراسیون ازبکستان و سرمربی تیم پاختاکور دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته جوانان در حاشیه مسابقه دو تیم یونایتد سیتی و بیجینگ گوان از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 که روز گذشته (شنبه 5 تیرماه) با قضاوت تیم داوری ایران در ورزشگاه بنیادکار برگزار شد، با عوض مکسوموف، دبیرکل فدراسیون فوتبال ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست بر همکاری دوجانبه فدراسیون درخصوص بازیهای دوستانه تاکید شد. همچنین به دعوت فدراسیون فوتبال ازبکستان، ماجدی بازی دوستانه تیم های ملی فوتسال ازبکستان و ونزوئلا را امروز از نزدیک نظاره می کند.

وی هم‌چنین امروز نشستی را با پیتر هویسترا، سرمربی هلندی پاختاکور ازبکستان برگزار کرد و درباره این نشست عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی را امروز با هویسترا برگزار کردیم و درخصوص نحوه سیستم استعدادیابی فوتبال پایه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردیم. همچنین درباره فلسفه فوتبال هلند، هویسترا نکات جدیدی را در این باره گفت که گزارش مفصلی را در این خصوص به هیات رئیسه فدراسیون ارائه خواهم کرد.

رئیس کمیته جوانان اضافه کرد: سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان اطلاعات کاملی از بازیکنان ایرانی و لیگ ما داشت که برایم خیلی جالب بود. همچنین هویسترا اعلام کرد لیگ ایران یکی از حرفه ای ترین لیگ های آسیاست. کشور ایران بازیکنان زیادی را تولید می کند و تاکید کرد چنانچه بتوانید استعدادیابی را در طول سال داشته باشید، مطمئنا خیلی موفق تر از این چیزی که وجود دارد،خواهید بود.

امامی‌فر: بهترین امکانات را برای تیم‌های ملی فراهم می‌کنیم   علیرضا امامی فر، رئیس مرکز ملی فوتبال پس از بازسازی برخی از قسمت‌های مرکز ملی فوتبال و رفع برخی از مشکلات تجهیزات مجموعه پک گفت: یکی از اهدافمان این است که امکانات و تجهیزاتی که با مشکل روبه رو هستند را به سرعت رفع مشکل کرده تا با حضور تیم های ملی، شرایط به بهترین نحو ممکن فراهم باشد. تیم های ملی در مرکز ملی فوتبال که مانند نگینی برای مجموعه فوتبال و تیم های ملی است، باید در بهترین وضعیت ممکن تمرینات خود ر ا پشت سر بگذارند.   وی ادامه داد: با توجه به دستور رئیس فدراسیون فوتبال، به زودی ساختمان فوتسال را افتتاح خواهیم کرد تا مجموعه فوتسال نیز در مرکز ملی فوتبال فعالیتهای خود را همچون گذشته و با امکانات و تجیهزات کاملتری ادامه دهند. بعد از افتتاح این ساختمان، خوابگاه بانوان را افتتاح خواهیم کرد تا تیم های ملی فوتبال بانوان نیز در بهترین شرایط ممکن، روند فعالیتهای خود را پیش ببرند.   رئیس مرکز ملی فوتبال در ادامه در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال به منظور برگزاری دیدار دوستانه با تیم سوریه و سپس پیش از اعزام به کیش در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. سعی کردیم بهترین امکانات را در اختیار این تیم قرار دهیم تا بدون دغدغه تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در رقابتهای مقدماتی ۲۰۲۲ قطر برگزار کنند و خوشبختانه شاهد بهترین عملکرد از تیم ملی فوتبال در بحرین بودیم.   امامی فر در ادامه از برگزاری تمرینات تیم ملی فوتسال آقایان خبر داد و گفت: طی یک ماه گذشته ۴۰ جلسه تمرینی تیم ملی فوتسال آقایان در مرکز ملی فوتبال برگزار شده تمرین برگزار شده است.   وی گفت: مرکز ملی فوتبال میزبان اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال بانوان در سه رده بزرگسالان، جوانان و نوجوانان بوده و در مجموع ۱۰ مرحله اردوی تدارکاتی را برای تیم های فوق برگزار کرده است. در واقع بالای ۷۰ جلسه تمرینی در زمین شماره یک و چمن مصنوعی توسط تیم ملی فوتبال بانوان برگزار شده و در مجموع بالغ بر ۵۰ جلسه تمرینی برای کلیه تیم های بانوان و تیم ملی فوتسال در مجموعه پک داشتیم تا تیم ها تمرینات خود را انجام دهند.   رئیس مرکز ملی فوتبال از اجرای پروژه های مختلف به جهت تغییر و تحول در مرکز ملی فوتبال از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری خبر داد و افزود: با دکتر نوروزی، مشاور پزشکی رئیس فدراسیون فوتبال جلسه ای را مبنی بر ایجاد ساختمان پیشرفته پزشکی  برگزار کرده تا در این قسمت نیز در بهترین وضعیت به سر ببریم و با ایجاد چنین امکانی، بهترین شرایط را برای تیم های ملی فراهم کنیم. همچنین قصد داریم تا دپارتمان تحقیق و پژوهش را راه اندازی کنیم تا با علم روز دنیا و استاندارهای جهانی پیش رویم. در واقع با ایجاد این دپارتمان ملی پوشان، کادر فنی و دیگر اعضای تیم با علم به روز دنیا در بخش فوتبال و فوتسال پیش خواهند رفت.   وی در پایان گفت: با حمایتهایی که رئیس و مجموعه فدراسیون فوتبال از ما دارند، قصد داریم تا بخش های مختلف در مرکز ملی فوتبال را تخصصی تر کنیم تا تیم‌های ملی در بخش آقایان و بانوان از بهترین وضعیت ممکن بهره ببرند.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مرکز ملی فوتبال فدراسیون فوتبال تیم های ملی ملی فوتسال امامی فر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی