Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطاءالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه طرح مسکن اقدام ملی موجب تحول در تامین مسکن اقشار مختلف خواهد شد، اظهار داشت: این طرح در مناطق مختلف استان فارس به ویژه شهرستان‌های جنوب مورد استقبال شایسته قرار گرفت و برخی از طرح‌های آن پیشرفت مناسب داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح مسکن اقدام ملی در استان فارس، افزود: تاکنون تعداد ثبت نام شوندگان در این طرح ۳۶ هزار و ۸۷۷ نفر بوده است و از این تعداد تقاضای هفت هزار و ۲۶۹ نفربررسی و نهایی شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه تعداد قطعات واحد زمین تامین شده سه هزار و ۹۴۵ قطعه است، گفت: تا کنون سه هزار و ۷۲۷ متقاضی در این طرح وجوه خود را واریز کرده اند و برای یک هزار و ۷۴۲ متقاضی پروژه با قرعه کشی اختصاص یافته است.

زمانی با بیان اینکه مبلغ آورده متقاضیان در این طرح یک میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال بوده است، ادامه داد: ۳۹۱ واحد مسکونی پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند و پی کنی ۳۶۱ واحد نیز به پایان رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس، با برشمردن مزایای اجرای طرح اقدام ملی و حمایت دولت از این طرح، گفت: شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش، خنج و دیگر شهر‌های جنوب استان فارس با استقبال کم نظیر از این طرح، رکورد کم سابقه‌ای را در کشور به ثبت رساندند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: در طرح مسکن ملی که در شهرستان‌های جنوب فارس قرعه کشی و نام نویسی آن انجام شده، روند قرعه کشی و سرعت عمل واریز وجه متقاضیان به نحو شایسته‌ای صورت گرفته است و این موضوع نشان دهنده شاخص کیفی اجرای این طرح در جنوب استان فارس است.

زمانی، با اشاره به آورده نسبتا مناسب متقاضیان مسکن ملی در شهرستان‌های جنوبی استان فارس، بیان داشت: شاخص آورده متقاضیان در این شهرستان‌ها و مدیریت مناسب طرح در کل کشور کم نظیر است و این موضوع نوید بخش این است که اجرای بهینه طرح مسکن ملی در این شهرستان‌ها در ترازی بالاتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن فارس طرح اقدام ملی شهرستان های جنوبی فارس مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اقدام ملی طرح مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کنعانی مسئول هیات زورخانه و پهلوانی آباده گفت: ورزش زورخانه‌ای در آباده قدمت ۱۵۰ ساله دارد که نخستین زورخانه به نام وهب است و در حال حاضر چهار زورخانه در این شهرستان فعالیت دارد.
عرفان نعمت الهی از باستانی کاران نوجوان آباده‌ای افزود:۱۲ سال است که در این ورزش فعالیت می‌کنم و مقام اول و دوم مرشدی کشور را به دست آورده ام.
اکبر هادی از پیشکسوتان این ورزش هم در سال ۹۶ به عنوان پدر گود کشور معرفی شد و علی رضا نعمت الهی مرشد این زورخانه  در سال‌های اخیر، مرشدی برتر کشور را در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف کسب کرد.
در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر در شهرستان آباده در ورزش باستانی پهلوانی زورخانه فعالیت دارند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است