Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح اقدامات تعزیراتی در استان گلستان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ ۱۱ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده تشکیل شد و مجموع جرایم نقدی متخلفان ۶۲۷ میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۰۹ ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های سال ۱۳۹۹ نسبت به ۱۳۹۸ حدود ۳۲ درصد از نظر کمیت افزایش یافته است، تصریح کرد: جریمه نقدی متخلفان در این مدت در مقایسه با سال ۱۳۹۸ حدود ۵۲ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به ضرورت هدفمند شدن اقدامات و همراهی خوب مردم با تعزیرات گفت: برای نخستین بار سامانه ۱۳۵ در استان گلستان راه‌اندازی شد.

نجف‌زاده با اشاره به تفکیک تخلفات در بخش‌های مختلف بیان کرد: در حوزه کالا و خدمات ۸ هزار و ۴۸۰ فقره پرونده تشکیل شد در حوزه بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی یک‌هزار و ۵۰۶ پرونده شکل گرفت.

حسین‌زاده با بیان اینکه یک‌هزار و ۶۱۶ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان گلستان ایجاد شده است، افزود: گشت‌های مشترک در استان فعال است که در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ تعداد گشت های مشترک ۲۴۷ درصد بیشتر شده است.

* پرونده‌های مرغ و تخم‌مرغ حدود ۲۴۶ درصد افزایش یافت

وی با اشاره به افزایش هشت برابری محکومیت ناشی از گشت‌های مشترک در استان گفت: پرونده‌های مرغ و تخم‌مرغ نسبت به سال ۱۳۹۸ حدود ۲۴۶ درصد افزایش یافت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان بیان کرد: در حوزه آرد و نان ۶۲ درصد، روغن‌نباتی ۶۲۷ درصد، قند وشکر ۶۰ درصد، نهاده های دامی و طیور ۹۶ درصد و قاچاق چوب ۴۰ درصد پرونده‌ها در استان افزایش داشته است.

نجف‌زاده با تاکید بر اینکه در برخورد با متخلفان هیچ اغماض و چشم‌پوشی نمی‌شود، ابراز کرد: در سال ۱۳۹۸ تعداد ۵۱۳ پرونده قاچاق چوب تشکیل شد و در سال ۱۳۹۹ این عدد به ۷۲۰ پرونده افزایش یافت.

وی در خصوص جرایم قاچاقچیان چوب گفت: در سال ۱۳۹۸ نزدیک به ۶ میلیارد ریال و در سال ۱۳۹۹ میزان جرایم به ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال افزایش داشته است.

* یک فقره پرونده زیرمیزی پزشک جراح پلاستیک ۲۵۰ میلیون تومان بوده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بی‌امان خواهد بود، اظهار کرد: با کارخانجات چوب که مبادرت به خرید چوب قاچاق کنند برخورد می‌شود تا زمانی که خریدار چوب قاچاق در استان باشد شاهد این معضلات هستیم.

نجف‌زاده در خصوص تشکیل پرونده‌های زیرمیزی در حوزه پزشکان متخلف استان بیان کرد: بالغ بر ۱۰۰ پرونده زیرمیزی در بخش درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها تشکیل شد و یک فقره پرونده زیرمیزی پزشک جراح پلاستیک ۲۵۰ میلیون تومان بوده، در برخی پرونده‌های تخلف حکم تعطیلی موسسه و ضبط تمامی ملزومات نیز همراه داشته است.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان جرایم قاچاقچیان چوب قاچاق کالا کارخانجات چوب پرونده های زیرمیزی پزشکان متخلف پرونده زیرمیزی استان گلستان فقره پرونده سال ۱۳۹۹ سال ۱۳۹۸ نجف زاده تشکیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند

منصور انصاری گفت:  شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوییل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین پیرامون پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، عنوان کرد: شعبه رسیدگی کننده علاوه‌بر ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به جاسازی سوخت در ۱۶ گالن و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گالن‌های حمل سوخت و سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری