Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتی از اجرای طرح «کوثر رسالت» با محور هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی خبر داد و گفت: این دوره امسال در ۱۰ استان کشور ویژه مادران دارای فرزند زیر ۱۰ سال و در محورهایی همچون نماز شیرین و تربیت بدون تنبیه برگزار می‌شود.

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح «کوثر رسالت»، اظهار کرد: این طرح با محوریت برگزاری دوره آموزشی هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی در سال 1400 در 10 استان کشور اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما با بیان اینکه این دوره به دو صورت حضوری و مجازی ویژه مادران و مربیان برگزار می شود، افزود: دوره مادران در محورهای حفظ قرآن با بازی، کارگاه شهر نماز، خانه نماز و کارگاه تربیت بدون تنبیه و دوره ویژه مربیان با محوریت کارگاه مهارت زندگی کودک با حضور استاد مهدی فاضلی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این دوره ها ویژه مادرانی که فرزندان زیر 10 سال دارند برگزار می شود، تصریح کرد: شرکت در دوره مادران سال 98، دارا بودن مدرک حوزوی و کارشناسی، سابقه حداقل 5 سال فعالیت قرآنی و دارا بودن سن کمتر از 45 سال از شرایط مربیانی است که متقاضی شرکت در این دوره هستند.

 

سعادتی با بیان اینکه این دوره در سال 1400 در 10 استان برگزار می شود، گفت: استانی های اردبیل، آذربایجان غربی، بوشهر، یزد، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کرمان و لرستان مجری این طرح هستند که باید تا مرداد ماه اقدام به برگزاری آن کنند.

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح کوثر رسالت هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد