Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:40:48 GMT

آغاز فعالیت سالن‌های مطالعه در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۸۴۶۳

آغاز فعالیت سالن‌های مطالعه در کرمانشاه

معصومه حسنی‌خونسار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به انتقال گروه کتابخانه‌های عمومی از سه به ۲ فعالیت سالن‌های مطالعه در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: ساعت کاری نوبت نخست کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ۷:۳۰ لغایت ۱۴ و در روزهای پنجشنبه هشت لغایت ۱۳:۳۰ و ساعت کاری نوبت دوم ۱۳ لغایت ۱۹:۳۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: سالن‌های مطالعه و مخزن به صورت حضوری فعالیت کرده و دورکاری برای مشمولین وضعیت زرد و نارنجی مطابق بخشنامه داخلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعمال می‌شود.

وی گفت: کتابداران در وضعیت آبی صد درصد، زرد ۷۰ درصد، نارنجی ۵۰ درصد و قرمز ۳۰ درصد در کتابخانه‌ها حضور داشته و به طور کلی جلسات حضوری در تمامی وضعیت‌های نارنجی و زرد و آبی برگزار می‌شود، اما سقف تعداد شرکت کنندگان مطابق بخشنامه متفاوت است.

به گفته حسنی‌خونسار حضور کتابداران نابینا و کم بینا در وضعیت نارنجی سه روز در هفته، وضعیت زرد چهار روز در هفته و در وضعیت آبی صددرصد است.

وی تاکید کرد: مراجعه کنندگان به کتابخانه‌های عمومی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تجمع غیرضروری در بخش‌های مختلف کتابخانه پرهیز کنند.

کد خبر 5245175

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کتابخانه کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام قوه قضاییه اردبیل شیوع کرونا واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی عکس استانها کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی