Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:32:22 GMT

فرماندار: وضعیت زرد کرونا در سلسله نارنجی شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۸۵۱۹

فرماندار: وضعیت زرد کرونا در سلسله نارنجی شد

به گزارش ایرنا مرتضی مهدوی کیا روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: از ۶ ماه قبل از برگزاری انتخابات، به دلیل تبلیغات حضوری داوطلبان و شور و هیجان انتخاباتی که بر شهرستان حاکم بود نگرانی هایی درخصوص تغییر وضعیت به قرمز وجود داشت که قابل پیش بینی بود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتقاد از شیوه حضوری تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: با توجه به اعمال محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی و شعب اخذ رای، اجازه ندادیم وضعیت شهرستان حاد شود با این حال از زرد به نارنجی تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی کیا با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های رنگ بندی نارنجی توسط بانک ها و ادارات شهرستان بیان کرد: برای کنترل کرونا با کسی تعارف نداریم و هر مدیری که در این خصوص کوتاهی کند برکنار خواهد شد همچنان که پیش از این مدیر یکی از ادارات شهرستان به دلیل کوتاهی در انجام وظایف محوله از سوی ستاد مدیریت کرونا عزل شد.

وی افزود: از مردم انتظار می رود تا رسیدن به وضعیت پایدار و مناسب، ستاد مدیریت کرونای شهرستان را یاری دهند و کسبه و بازاریان درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند تا مجبور به اعمال محدودیت های جدید و بسته شدن بازار نشویم.

فرماندار سلسله ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های رنگ بندی نارنجی باید ورود خودروهای پلاک غیربومی توسط پلیس راهور، آرامستان های سطح شهر توسط شهرداری و مناطق گردشگری پربازدید نیز توسط میراث فرهنگی کنترل شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا لرستان سلسله بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لرستان سلسله ویروس کرونا لرستان سلسله بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر