Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:31:46 GMT

برگزاری همایش «زیست‌جهان کودکی در ایران»

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۸۶۷۱

برگزاری همایش «زیست‌جهان کودکی در ایران»

همایش بین‌المللی «زیست‌جهان کودکی در ایران» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این همایش به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر ۱۴۰۰ به صورت برخط برگزار خواهد شد.

همایش «زیست‌جهان کودکی در ایران» مطالعه و بررسی موضوعات مربوط به عرصه‌های مختلف زندگی کودکان و بازتعریف این مفهوم در ایران امروز را با هدف کمک به حوزه سیاست‌گذاری کودک دنبال می‌کند و با مشارکت گروه جامعه‌شناسی کودکی انجمن جامعه‌شناسی ایران، مرکز مطالعات کودکان و نوجوانان دانشگاه الزهرا (س)، مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، شورای عالی آموزش و پرورش، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برپا خواهد شد.


«زیست‌جهان کودکی در دوران کرونا و پساکرونا» و همچنین «امکان، الزام و یا امتناع سیاست‌گذاری در زیست‌جهان کودکی» دو محور ویژه این همایش است و افزون بر ارائه مقالات برگزیده در محورهای مختلف همایش، چهار کارگاه «روش‌شناسی مطالعات کودکی»، «توان‌یابی جسمانی و روحی کودکان»، «نقش‌های جنسیتی و حقوق کودک» و «نقاشی و هنر کودکان» نیز میزبان علاقه‌مندان حوزه مطالعات کودکی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زیست جهان کودکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان

سفر به دبی، نگین درخشان خاورمیانه، تجربه‌ای بی‌نظیر برای تمام اعضای خانواده، به خصوص کودکان خواهد بود. با وجود پارک‌های آبی هیجان‌انگیز، سواحل زیبا، مراکز خرید مدرن و جاذبه‌های تفریحی متعدد، دبی مکانی ایده‌آل برای کودکان در سنین مختلف است. برای اینکه کودکان نیز بتوانند از سفر به دبی لذت ببرند، نیاز به اخذ ویزای این کشور دارند. در این مطلب به طور کامل به شرایط اخذ ویزا دبی برای کودکان پرداخته و اطلاعات جامعی در مورد انواع ویزا، هزینه، مدارک و نحوه دریافت آن ارائه خواهیم کرد.

شرایط ویزای دبی برای کودکان

سفر به دبی، شهری مدرن و پرجاذبه، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده برای کودکان باشد. اما برای ورود به این کشور، کودکان نیز مانند بزرگسالان به ویزا نیاز دارند.

کودکان زیر 2 سال: کودکان زیر 2 سال در صورت همراهی با پدر و مادر و داشتن گذرنامه جداگانه، نیازی به ویزای دبی ندارند.

کودکان 2 تا 15 سال: کودکان 2 تا 15 سال برای سفر به دبی باید ویزای توریستی دریافت کنند.

کودکان بالای 15 سال: برای کودکان بالای 15 سال، قوانین ویزای دبی مشابه بزرگسالان اعمال می‌شود.

انواع ویزای کودکان

برای اینکه بتوانید در سفر به دبی کودکان خود را به همراه داشته باشید، می‌توانید یکی از انواع ویزاهای آن را دریافت کنید، که در ادامه معرفی می‌کنیم:

ویزای توریستی: رایج‌ترین نوع ویزا برای کودکان، ویزای توریستی است که به آنها اجازه می‌دهد تا 90 روز در دبی اقامت داشته باشند.

ویزای اقامتی: برای کودکانی که قصد اقامت بلندمدت در دبی را دارند، ویزای اقامتی صادر می‌شود.

ویزای تحصیلی: کودکانی که قصد تحصیل در مدارس دبی را دارند، باید ویزای تحصیلی دریافت کنند.

هزینه دریافت ویزای توریستی دبی برای کودکان

هزینه دریافت ویزای توریستی دبی برای کودکان شامل موارد مختلفی است. متقاضیان باید 255 درهم بابت فعالسازی پرونده خانوادگی خود پرداخت کنند. علاوه بر آن 492 درهم برای ورود کودک به دبی، 440 درهم هزینه مهر ویزا باید پرداخت شود. البته در نظر داشته باشید که بسته به نوع ویزای توریستی این هزینه می‌تواند کاهش یا افزایش داشته باشد. به طور مثال هزینه ویزای کودکان زیر 18 سال برای 10 روز 85 درهم، ویزای یک ماهه بین 120 تا 270 درهم بسته به نوع سینگل یا مولتی بودن و ویزای دو ماهه نیز 280 تا 380 درهم است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی برای کودکان

برای اینکه بتوانید برای کودکان خود ویزای مسافرتی به دبی را دریافت کنید، ارائه مدارک زیر الزامی است:

گذرنامه: ارائه اصل و کپی گذرنامه کودک با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر عکس: ارائه دو عدد عکس پرسنلی با زمینه سفید برای کودک مدارک هویتی: ارائه اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی کودک نامه رضایت والدین: در صورتی که کودک با یکی از والدین سفر می‌کند، ارائه نامه رضایت با امضای و مهر سرپرست دیگر الزامی است. بلیط رفت و برگشت: ارائه بلیط رفت و برگشت هواپیما برای اثبات تاریخ ورود و خروج از دبی تمکن مالی: ارائه گردش حساب بانکی یا نامه تمکن مالی سرپرست از بانک برای اثبات تمکن مالی کافی بیمه مسافرتی: ارائه بیمه مسافرتی با پوشش کامل هزینه‌های درمانی در طول مدت اقامت در دبی برای کودک هزینه صدور ویزا: پرداخت هزینه صدور ویزا به صورت آنلاین یا حضوری بهترین تفریحات دبی برای کودکان

دبی جاذبه‌های تفریحی متعددی برای کودکان دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باغ وحش دبی: این باغ وحش یکی از بزرگترین باغ وحش‌های جهان است و حیوانات مختلفی از سراسر دنیا را در خود جای داده است. پارک آبی آکواونچر: این پارک آبی بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در جهان و دارای سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، رودخانه‌های خروشان و استخرهای موج‌دار می‌باشد. دبی مال: این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید جهان است و دارای انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و شهربازی سرپوشیده می‌باشد. کی واندرلند: کی واندرلند دبی با چرخ و فلک عین دبی، بلندترین چرخ و فلک دنیا، و همچنین باغ‌های زیبا، نمایش‌ها و سرگرمی‌های متنوع، مکانی ایده‌آل برای تفریح کودکان و خانواده‌ها است. موزه کودکان دبی: این موزه به طور خاص برای کودکان طراحی شده است و دارای فعالیت‌های آموزشی و سرگرم‌کننده متعددی می‌باشد. ساحل جمیرا: این ساحل یکی از زیباترین سواحل دبی است و مکانی مناسب برای شنا، آفتاب گرفتن و ورزش‌های آبی می‌باشد. نکات مهم برای دریافت ویزای کودکان

برای اینکه در مسیر دریافت ویزای دبی برای کودکان موفق شوید، در نظر گرفتن نکات زیر ضروری است.:

برای دریافت ویزای دبی کودکان، پدر به عنوان قیم و سرپرست شناخته می‌شود که حامی مالی کودک است. پدر باید توان مالی کافی برای تامین هزینه‌های کودک در طول سفر را دارا باشد. مدت ویزای کودکان معادل مدت اعتبار ویزای پدر است. دریافت ویزای دبی در فلای‌تودی

سفر به دبی به همراه کودکان می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده و خاطره‌انگیز باشد. با اخذ ویزای دبی برای کودکان و برنامه‌ریزی مناسب، می‌توانید از بهترین جاذبه‌ها و تفریحات این شهر زیبا برای کودکان خود لذت ببرید. فلای‌تودی با ارائه خدمات ویزای آسان و سریع، شما را در این سفر یاری خواهد کرد.

فلای‌تودی، به عنوان یکی از معتبرترین مراجع خدمات مسافرتی، امکان اخذ ویزای دبی برای کودکان را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه برای شما فراهم می‌کند. با مراجعه به وب‌سایت فلای‌تودی و تکمیل فرم درخواست ویزای دبی برای کودکان، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان مجرب فلای تودی بهره‌مند شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزای دبی فرزند خود را دریافت کنید. علاوه بر خدمات ویزا، می‌توانید از دیگر خدمات این شرکت مانند رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و بیمه مسافرتی نیز در سفر به دبی استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی