Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:18:37 GMT

وزیر هم با پدیده همراه بود آقای خطیبی؟

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۸۶۷۲

وزیر هم با پدیده همراه بود آقای خطیبی؟

سوال از آقای رسول خطیبی این است که دیشب چه عاملی باعث شکست تیمش شد؟ دولت یا وزارت ورزش به پدیده ۱۰ نفره کمک کردند تا از سد تراکتور بگذرد؟

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: «تیم فوتبال تراکتور شب گذشته مقابل تیم پدیده مشهد هم شکست خورد. چند روز پیش تیم فوتبال تراکتور در روزی که نمایش ضعیفی مقابل پرسپولیس از خود نشان داد، با یک گل مغلوب شد و دستش از سوپرجام کوتاه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این مسابقه اما خبری از پذیرش برتری حریف و تلاش برای جبران نقاط ضعف نبود؛ چرا که رسول خطیبی، سرمربی تراکتور، فرار رو به جلو را انتخاب کرد و ترجیح داد باخت تیمش را به گردن وزارت ورزش و دولت بیندازد: «بازی تمام شد اما به آن عده تبریک می‌گویم که با انواع و اقسام کارشکنی‌ها تمرکز و آرامش ما را در روزهای گذشته سلب کردند. به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیمشان هدیه شد. این جام نوش جان آقایان!»

شب گذشته تراکتور یک بار دیگر بازی داشت و این بار با تیم پدیده در مشهد. دیگر خبری از تیم‌های پایتخت‌نشین حکومتی (!) نبود اما تراکتور باز هم باخت. این بار مقابل پدیده‌ای که غرق در مشکلات مدیریتی و مالکیتی است و دیشب هم از دقیقه ۲۰ به دلیل اخراج بازیکنش با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه داد. حالا سوال از آقای رسول خطیبی این است که دیشب چه عاملی باعث شکست تیمش شد؟ دولت یا وزارت ورزش به پدیده کمک کردند تا از سد تراکتور بگذرد؟

در میان این هیاهوها و بهانه‌جویی‌ها برای شکست، نباید از یاد برد که تراکتور باید خیلی زود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و این سوال باید دغدغه هواداران و مدیران این باشگاه باشد که این تیم با کادر فنی فعلی که سه کاپیتان تیم ملی را از این تیم رانده، می‌تواند مقابل النصر عربستان قد علم کند؟ چرا که آن جا دیگر نمی‌توان از دولت و وزارت ورزش و ... ایراد گرفت. آنجا اگر ببازی باید باخت را به گردن بگیری و قبول کنی که ضعف فنی یکی از دلایل شکست بوده است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور رسول خطیبی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی گفت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رییس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین - رحیم آباد - کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین - الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین - رحیم آباد - کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه‌ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعا فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

اعلایی گفت: استان قزوین دومین استان ته جدول کشور در زمینه تعداد شهرستان است و امیدواریم با حضور نمایندگان جدید و پیگیری مسئولان ذی ربط مشکل شهرستان شدن الموت مرتفع شود.

وی با اشاره به تلاش دولت در فضای‌های بین المللی و داخلی برای بهبود اوضاع کشور افزود: با تدبیر، هوشیاری و وفاداری، فضای میدان و دیپلماسی امروز همراه شده است و منجر به فخر اسلام و ایران شده است و این فضا توفیقات زیادی را چه در خارج کشور و چه در داخل به بار آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان