Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده با درخشش کاپیتان خود موفق شد تراکتور را شکست دهد.

به گزراش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس پدیده مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تراکتور را شکست دهد تا با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

این پیروزی درحالی برای پدیده رقم خورد که شاگردان مهدی رحمتی با اخراج علی نعمتی در دقیقه ۲۰ مجبور بودند ۷۰ دقیقه ده نفر بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع نیمه دوم حسین مهربان در دقیقه ۵۱ روی پاس زیبایی امین قاسمی نژاد موفق شد گل نخست این بازی را به ثمر برساند تا پدید یک بر صفر از تراکتور پیش بیافتد.

علی فتحی تعویض طلایی خطیبی ۵ دقیقه بعد از ورود به زمین در دقیقه ۷۰ موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند. اما در دقیقه ۸۷ امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی موفق شد گل برتری پدیده را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تراکتور کند تا با دادن یک پاس گل و یک گل زده نقش مهمی در برتری پدیده در برابر تراکتور داشته باشد.

قاسمی نژاد که این روزها بازوبند کاپیتانی پدیده را بر بازو بسته است در نقل و انتقالات نیم فصل مورد توجه باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته بود که علی رغم برگزاری چند جلسه با مدیران این باشگاه نتوانست لباس استقلال را برتن کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر خلیج فارس پدیده امین قاسمی نژاد امین قاسمی نژاد پدیده پدیده مشهد تراکتور و پدیده لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه