Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام تاریخ ثبت نام مجدد در رشته‌های مورد پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ منشر شد. خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد،  در صورتی که در زمان مقرر (از تاریخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۰/۰۴/۰۴) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ ۱۹/۰۵/۱۴۰۰ تا روز جمعه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۰ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (موضوع اطلاعیه‌های مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۰ و ۱۴/۰۴/۰۲۰۰ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است)، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید: جزئیات اصلاحات دفترچه راهنمای مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته   انتهای پیام/ برچسب ها: آزمون کاردانی سازمان سنجش کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزمون کاردانی سازمان سنجش کرونا کارشناسی ناپیوسته ثبت نام رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود