Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از سید احسان موسوی افزود: ماموران این یگان حفاظت در پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بخش بوشکان در گشت و کنترل حوزه استحفاظی استان بوشهر در مرز انتهایی با استان فارس موفق به کشف و توقف یک گروه حرفه‌ای شکارچیان غیر مجاز در منطقه شکار ممنوع کوه سیاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این باند که از یکی از شهرستان‌های استان فارس وارد مرز جغرافیایی بوشهر شده بودند در منطقه نارلی از درون خودرو اقدام به شکار حیات وحش می‌کردند.

موسوی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو این باند شکار، ۶۰ قطعه پرنده تیهو شکار شده به همراه پنج قبضه سلاح از نوع گلوله زنی ۲۷۰، ساچمه زنی پران و دولول و یک قبضه سلاح بادی pcp  کالیبر 5.5 به همراه ادوات مربوط به آن کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرد: هم استانی‌های دوستدار طبیعت می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط بانی و یا در تماس تلفنی با شماره ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن از آن تخلف جلوگیری شود.

موسوی با بیان اینکه یگان حفاظت محیط زیست این آمادگی را دارد که به صورت  قاطع با متخلفان زیست محیطی برخورد کند، اظهار کرد: حفاظت از طبیعت ارزشمند استان نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفظ محیط زیست وظیفه‌ای است همگانی که برعهده عموم مردم گذاشته شده‌است. 
 

برچسب‌ها بوشهر شکارچیان غیرمجاز یگان حفاظت محیط زیست فارس حیات وحش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شکارچیان غیرمجاز یگان حفاظت محیط زیست بوشهر شکارچیان غیرمجاز یگان حفاظت محیط زیست فارس حیات وحش یگان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فریمان گفت:محیط بانان شهرستان فریمان، در حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان خبر دادند.
 
جواد ستوده افزود:در بررسی‌های مقدماتی محیط بانان، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.
او گفت: علت تلف شدن  پلنگ هنوز مشخص نیست و برای بیان دقیق علت مرگ و کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط زیست منتقل و ضمن نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد