Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، امروز شماری از دامداران در جهاد کشاورزی گرگان و تعدادی از سیب زمینی کاران گلستانی هم در میدان بار گرگان با تجمعی مسالمت آمیز خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

سیب زمینی کاران در اعتراض به پایین بودن قیمت خرید و عملی نشدن وعده‌های مسئولان و دامداران هم با دلیلی مشابه یعنی قیمت پایین خرید شیر تجمع کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمانی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گلستان درباره مشکلات سیب دامداران گفت: در پی درخواست دامداران مبنی بر رسیدگی به مشکلاتشان، جلسه‌ای با حضور سمیعی معاون امور دام و حسن پور مدیر توسعه بازرگانی برگزار شده است.

او ادامه داد: در این جلسه مقرر است که مشکلات استانی دامداران پیگیری و حل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مقصودلو دبیر اتحادیه سیب زمینی کاران گلستان هم در گفتگو با خبرنگار در این باره گفت: در سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان گلستان آقای نوبخت وعده تخصیص ۱۰ میلیارد تومان یارانه برای خرید سیب زمینی را داده بود که گویا تا پیش از طهر امروز اجرایی نشده است.

آقای نوبخت چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته به گلستان آمده بود.

مقصودلو با بیان اینکه برداشت ۱۵ درصد سیب زمینی استان باقی مانده است افزود: این یارانه به مابقی برداشت سیب زمینی اختصاص یافته است و به محض نقد شدن برای خرید سیب زمینی تخصیص می‌یابد.

مقصود لو گفت: مقرر شده بود که امروز این مبلغ دریافت شود و از فردا کشاورزان سیب زمینی تولیدی خود را به مراکز از پیش تعیین شده تحویل دهند.

او گفت: همچنین مقرر شده سازمان تعاونی روستایی که مسئول خرید است از ورودی سردخانه‌ها آمار تحویل سیب زمینی را تهیه کند.

مقصودلو افزود: طبق آخرین آمار از برداشت این محصول در استان ۷۰ درصد سیب زمینی کاران متضرر شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیب زمینی کشاورزان گلستانی سیب زمینی کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی