Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان مجدد ثبت نام و انتخاب در رشته های بدون آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ فراهم شد.

به گزارش برنا؛ سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛  متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفا براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می گیرد، در صورتی که در زمان مقرر ( از ۲۳ خرداد تا ۴ تیر) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، میتوانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ تا جمعه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن  نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد ۵۲ هزار و ۴۴۰ داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفته بود.

همچنین بر اساس اعلام این سازمان، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی سازمان سنجش ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد