Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخلاف ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادهای انقلابی تمام مالیات خود را پرداخته و جزو خوش حساب ترین مؤدیان مالیاتی به شمار می‌روند.

به گزارش بازارنیوز به نقل از مرکز ملی تعالی و پیشرفت، محمد جواد ایروانی در مراسم پنجمین دوره اهدای جایزه تعالی و پیشرفت که امروز یکشنبه ۶ تیر با حضور نهادهای انقلابی در تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع بهره وری محور سوم سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: تمامی نهادها، رویکرد بهره ورانه را مورد توجه قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت گفت: روحیه جهادی و مردم گرایی شاکله اصلی مدیریت نهادهای انقلابی است که منطبق با نیازهای واقعی و برگرفته از ارزشهای انقلابی است.

به گفته وی رو نمایی از واکسن ایرانی برکت و پروژه مرغ لاین آرین و ساخت روانکارهای صنعتی در مجموعه شرکت‌های تحت پوشش این نهادهاست که این موفقیت‌ها در شرایط سخت تحریمی و با وجود کارشکنی دشمنان خارجی به دست آمده اند.

ایروانی ادامه داد: نهادهای انقلابی با اتکا به رهنمودهای مقام معظم رهبری تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و این ویژگی را در خود نهادینه نموده اند.

وی ادامه داد: ظرفیت همراستایی نهادهای انقلابی با دولت یکی دیگر از مهمترین ویژگی این نهادهاست که در کنار توانمندسازی آحاد جامعه به توانمندی پایدار منتج می‌گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نهادهای انقلابی در سال ۱۳۹۸ حدود ۲.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص دادند و مدیریت شایسته و روحیه جهادی در این نهادها منجر به ایجاد ۶۲۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در سال ۱۳۹۸ شده است.

به گفته وی اهرمی کردن سرمایه‌های مردمی، پیشتازی در اقتصاد دانش بنیان، تشکیل صندوق‌های جسورانه و خطرپذیر و اهتمام به تکمیل زنجیره ارزش افزا از دیگر ویژگی‌های این نهادهاست.

وی تأکید کرد: با این وجود نهادهای انقلابی جای سایر بخش‌های اقتصادی را تنگ نکرده اند و از رقابت با بخش خصوصی، تعاونی و شرکت‌های دولتی پرهیز می‌کنند.

ایروانی به استناد گزارشات متعدد سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برخلاف ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادهای انقلابی تمام مالیات خود را پرداخته و جزو خوش حساب ترین مؤدیان مالیاتی به شمار می‌روند و این برخلاف تبلیغات دروغین وزارت خزانه داری آمریکا و سازمان‌های وابسته به cia و رسانه‌های خارج نشین است

وزیر اسبق اقتصاد تاکید کرد: راهبرد اساسی کشور بایستی تعامل و هم افزایی بین بخش‌های دولتی، خصوصی، نهادها و تعاونی، باشد تا جهش اقتصادی به وجود آید.

رئیس سازمان ملی بهره وری: برنامه حرکت دستگاه‌های اجرایی به سمت بهره وری تدوین شده است

فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری نیز در این مراسم با اشاره به تدوین برنامه حرکت تمامی دستگاه‌های اجرایی به سمت بهره وری در قالب ماده ۵ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی گفت: مادامی که اصلاحات نهادینه در نظام مدیریتی سازمان‌ها انجام نشود، نمی‌توانیم به توانایی مدیریتی و راهبری مدیریت بهره ورانه در کشور دست یابیم.

وی گفت: متأسفانه در دوره ۵۰ ساله ۱۹۷۰ میلادی تا ۲۰۲۰ سرجمع تمامی شاخص‌ها و عوامل بهره وری سازمان‌ها در ایران فقط یک دهم درصد بهبود یافته است.

برچسب ها: نهادهای انقلابی ، ایروانی ، مالیات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OVV

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نهادهای انقلابی ایروانی مالیات نهادهای انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: این طرح های محرومیت زدایی پارسال با همکاری ۶ هزار گروه جهادی در سطح استان خراسان رضوی اجرا شد.

وی گفت: سال گذشته بسیج سازندگی ۲ هزار و ۶۸۰  پنل‌ خورشیدی خانگی را به سرانجام رساند که در خراسان رضوی هم تعداد خوبی اجرا شد و ۳۰ مورد در منطقه بردسکن انجام شده است که به بهره برداری رسید.

سردار محمد زهرایی افزود: اجرای طرح پنل‌های خورشیدی برای حمایت از روستاییان در اولویت بسیج سازندگی کشور است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: طرح ملی جهش تولید با مشارکت مردم را بسیج طی یک ماه آینده به دولت و مجلس ارائه می‌کند که طرح‌های اشتغال زایی و تولیدی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: در سال گذشته ۳۴ هزار جهیزیه با کمک‌های مردمی، تامین و توزیع شد و بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور به اجرا در آمد.

وی گفت: بسیج سازندگی پارسال ۱۲۳ هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داد؛ و ۳۰ هزار فرصت شغلی را همین صندوق‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده‌اند و در سال گذشته با احیای واحد‌های صنعتی، از نابودی ۲۷ هزار فرصت شغلی جلوگیری شد.

آبرسانی به ۱۷۰۰ روستای محروم کشور در دولت سیزدهم
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ابراز داشت: اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی به صورت مردم‌پایه از ابتدای دولت سیزدهم آغاز شده که در آن چند بخش شامل آبرسانی به روستاها، آبخیزداری و ایجاد راه روستایی در اولویت قرار گرفته است و در این زمینه آبرسانی هزار و ۷۰۰ روستا انجام شد.

سردار زهرایی ادامه داد: در طرح «از آبخیز تا جالیز» با صرف هزینه ۹ هزار میلیارد ریال ۶۹۰ پروژه این طرح در روستا‌های کشور اجرا شد.

وی بیان داشت: با اینکه این سازمان فقط هشت درصد از سهمیه قیر کشور را در اختیار دارد، اما برای آسفالت راه روستایی در بسیاری از نقاط کشور آماده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار توزیع شده در کشور، ۶۰ هزار میلیارد تومان به صورت متمرکز توزیع شده که سهم بسیج سازندگی از این میزان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است، ۴۰ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات نیز در اختیار استانداران است.

به گفته وی، سازمان بسیج سازندگی پارسال ۲ هزار و ۶۸۰ نیروگاه پنج کیلوواتی را در قالب طرح «جهاد روشنایی» برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نصب کرد.

دیگر خبرها

  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد