Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سرمربی پرسپولیس به داوود فنایی مربی گلرهای خودش مأموریت داده است که یک دروازه بان مطمئن و کم اشتباه برای جانشینی رادوشوویچ و رقابت با حامد لک پیدا کند. در همین ارتباط شنیدیم دو گزینه درحال حاضر توجه داوود فنایی را جلب کرده اند که از قضا هر دو هم درپایان فصل آزاد خواهند شد.

یکی از این دو گلر مد نظر پرسپولیسی ها درحال حاضر عضو یک تیم تهرانی است که درطول فصل عملکرد نسبتا خوبی داشت اما سایر همبازیانش نتوانستند به اندازه او خوش بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان دیگر عضو یک تیم شهرستانی است و توانسته است در نیم فصل دوم لیگ بیستم بازی های فوق العاده ای انجام دهد.

نکته قابل تأمل آن که این دو دروازه بان در تیم های خود فیکس و گلر اول هستند اما حاضرند در پرسپولیس به عنوان ذخیره حامد لک بازی کنند. یحیی گل محمدی البته هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و مشغول سبک و سنگین کردن گزینه های داوود فنایی است ولی معتقد است گلردوم پرسپولیس باید ایرانی باشد. از آن گذشته برای سرمربی پرسپولیس مهم است این دروازه بان دوم با آگاهی کامل از نیمکت نشینی به تیمش اضافه شود و دنبال حاشیه سازی نباشد.

و بالاخره شرط سوم گل محمدی برای خرید گلر جدید این است که توانایی ایستادن درون دروازه پرسپولیس درغیاب حامد لک یا درصورت مصدومیت یا محرومیت این گلر را داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس داود فنایی یحیی گل محمدی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی سال‌های طولانی‌ای را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده روز گذشته ۳۶ ساله شد.

علیرضا حقیقی روز گذشته در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

بازیکنان باتجربه هوادار پس از پیروزی و کسب ۳ امتیاز برای گلر باتجربه‌شان جشن تولد گرفتند و به او تبریک گفتند.

دیگر خبرها

  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی