Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق تیم فوتبال بادران گفت: مدیران مس با من تماس گرفتند و توافقاتی شد، اما در نهایت تصمیم گرفتند که فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

محسن عاشوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نحوه شروع همکاری‌اش با تیم فوتبال بادران اظهار داشت: باشگاه بادران از لحاظ منابع مالی و سطح امکانات در سطح خوبی قرار دارد و در سال‌های اخیر جزو یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته یک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر دوستان خوبم مانند کرمانی و رضا رهقی با توجه به تجربه و اطلاعاتی که از آن مجموعه داشتند، توصیه کردند این همکاری را با بادران شروع کنم. با این چشم انداز و با توجه به بازیکنان و شرایط تیم، حس کردم می‌توانم کمک کنم.

وی افزود: وقتی بادران بازی اول را به استقلال خوزستان واگذار کرد، از من و کادرم خواستند وارد شویم. این تیم با فلسفه و تفکر سرمربی دیگری بسته شده بود و طبیعی بود تا بخواهم فلسفه و افکار خودم را در تیم جا بندازم و با بازیکنان هم آشنایی کامل پیدا کنم زمان می‌برد. با علاقه‌ای که بچه‌ها نشان دادند سعی کردیم زمان آشنایی به حداقل برسد. در بعضی پست‌ها کمبود داشتیم و بعضی پست‌ها برای اینکه توان بیشتری داشته باشیم، بازیکنان جدید جذب کردیم؛ مخصوصاً در خط حمله با توجه به تجربه نیم فصل اول، سعی کردیم نقاط ضعف را ترمیم و نقاط قوت را تقویت کنیم. خدا را شکر موفق بودیم و مطمئن بودم در کنار همکاران و بازیکنان می‌توانیم یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر باشیم. هر چند در فوتبال اطمینان ۱۰۰ درصدی وجود ندارد، اما شکل و فرمی در بادران درست شد که می‌توانست هدف صعود به لیگ برتر، به واقعیت تبدیل شود.

سرمربی سابق بادران در پاسخ به اینکه چرا با وجود نتایج خوب با این تیم قطع همکاری‌ کرد، گفت: متاسفانه به دلیل عدم همسویی از سوی مالک باشگاه این اتفاق افتاد. او دیدگاه خاص خودش را داشت و مربی‌ای را می‌پسندید که در کنار خط جنب و جوش بیشتری داشته باشد. البته این جنب و جوش مربی، یکی از دلایلی بود که اعلام شد، دلایل دیگری هم بود که لازم نمی‌بینم که در حال حاضر کالبد شکافی شود. من هم به خاطر سبک مورد علاقه مالک باشگاه، ترجیح دادم از این تیم جدا شوم تا تیم مطابق میل مالک اداره و پیش شود.

عاشوری در خصوص پیشنهاد همکاری مس کرمان تصریح کرد: بعد اینکه از بادران جدا شدم، چند پیشنهاد دریافت کردم. مهمترین پیشنهادم از مس کرمان بود. بعد از اینکه قطعاً تصمیم به قطع همکاری با رضا مهاجری گرفتند، حدود یک ماه از طریق مشاور مدیرعامل صنایع مس با من در ارتباط بودند. مدیران مس با من تماس گرفتند و توافقاتی شد، اما در نهایت تصمیم گرفتند که فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی مس انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: عاشوری جانشین کاظمی در بادران شد

انتهای پیام/

برچسب ها: محسن عاشوری بادران مس کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بادران دیدگاه محسن عاشوری بادران مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد

اعتراض هواداران میلان جواب داد؛ خولن لوپتگی جانشین استفانو پیولی نمی‌شود

طرفداری | به‌نظر می‌رسید توافق میان میلان و خولن لوپتگی تمام شده است اما این سرمربی اسپانیایی هدایت روسونری را برعهده نمی‌گیرد.

گاتزتا دلو اسپورت طی روزهای اخیر اصرار داشت میلان برای امضای قراردادی سه ساله با خولن لوپتگی، سرمربی پیشین وولورهمپتون و سویا به توافق رسیده اما اعتراض هواداران میلان به انتصاب این سرمربی 57 ساله باعث شد مالکان روسونری در تصمیم‌شان تجدید نظر کنند. گاتزتا حالا در گزارشی جدید، مدعی شده مالکان میلان در پی اعتراض هواداران، لوپتگی را استخدام نخواهند کرد و در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند. 

گزینه‌های جدید هدایت میلان

میلان وضعیت 5 سرمربی دیگر را زیرنظر گرفته که روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون یکی از آن‌ها است. پائولو فونسکا، کریستوف گالتیه، مارسلو گایاردو و دومنیکو تدسکو دیگر نام‌های لیست میلان هستند. با وجود این‌که هواداران میلان خواستار سپرده شدن هدایت تیم‌شان به آنتونیو کونته هستند، مالکان میلان هیچ تماسی با این سرمربی پرافتخار ایتالیایی نداشته‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد